Ik heb op 25 augustus jl mijn bundel aangepast. Ik heb nu een internetbundel. Maar helaas heb ik per ongeluk ook mijn bel-sms bundel aangepast. Maar sinds gisteren ben ik niet meer bereikbaar. Ik krijg een melding; niet aangemeld bij netwerk. Wat doe ik fout?
Bladzijde 1 / 1
Kun je een mobiel eens helemaal uitzetten voor 10 minuten (eventueel indien mogelijk accu en/of simkaart eruit halen) en daarna weer aanzetten.
Dan moet je toestel zich weer opnieuw aanmelden op het netwerk. Daarna ben je hopelijk weer online. Kun je dat eens proberen?
Dan moet je toestel zich weer opnieuw aanmelden op het netwerk. Daarna ben je hopelijk weer online. Kun je dat eens proberen?
Beste Groentjuh.
Het werkt, bedankt voor de tip!!
Gr D vd V !!!
Het werkt, bedankt voor de tip!!
Gr D vd V !!!
Hoi DvdV,
Welkom op het Simyo Forum.
Balen dat je ineens geen bereik meer had! Dat is niet handig natuurlijk. Gelukkig heeft de tip van Groentjuh geholpen. Bedankt voor het meedenken Groentjuh 🙂 Je kunt jouw belbundel volgende maand gewoon weer aanpassen naar de juiste bundel. Dit zal dan ingaan per 1 oktober. Heb je hier verder nog vragen over?
Zoals je kunt zien, heb ik dit topic verplaatst naar 'Bellen & netwerk'. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk :)
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Balen dat je ineens geen bereik meer had! Dat is niet handig natuurlijk. Gelukkig heeft de tip van Groentjuh geholpen. Bedankt voor het meedenken Groentjuh 🙂 Je kunt jouw belbundel volgende maand gewoon weer aanpassen naar de juiste bundel. Dit zal dan ingaan per 1 oktober. Heb je hier verder nog vragen over?
Zoals je kunt zien, heb ik dit topic verplaatst naar 'Bellen & netwerk'. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk :)
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.