Skip to main content

.

Ik had een vraag.



Ik had nummerbehoud aangevraagd en ik had hiervoor een ander abbonement.

Maandag 15 Juli zou mijn simkaart geactiveerd worden, en mijn andere abbonement opgezegd worden.

Dit is ook allemaal gebeurd dus ik dacht mijn simkaart is nu geactiveerd kan er gelijk gebruik van maken, blijkt dat ik een gister een mailtje kreeg dat mijn simkaart pas gister was geactiveerd.



Terwijl ik maandag nog naar jullie belde of mijn simkaart helemaal geactiveerd was omdat hij het niet deed. toen is mijn simkaart gereset en toen kon ik er gewoon gebruik van maken wat ook allemaal goed was. Er stond dat vanaf 15 Juli mijn abbonement gelijk zou ingaan en niet eerst nog een paar dagen met buitenbundeltarieven zou bellen/smsen en internetten.



Nu blijkt dus dat ik 3 dagen lang buitenbundel heb gebeld/gesmst en geinternet. Ik vind dit niet kunnen, ik heb nu ook al allemaal extra kosten, er stond nergens aangegeven dat ik pas vanaf 18 Juli binnen mijn tarieven kon smsen/bellen en internetten.



Ik hoop dat jullie die 3 dagen kunnen terugdraaien... Anders ben ik er alweer gelijk klaar mee.



Dylano
Ik had een vraag.



Ik had nummerbehoud aangevraagd en ik had hiervoor een ander abbonement.

Maandag 15 Juli zou mijn simkaart geactiveerd worden, en mijn andere abbonement opgezegd worden.

Dit is ook allemaal gebeurd dus ik dacht mijn simkaart is nu geactiveerd kan er gelijk gebruik van maken, blijkt dat ik een gister een mailtje kreeg dat mijn simkaart pas gister was geactiveerd.



Terwijl ik maandag nog naar jullie belde of mijn simkaart helemaal geactiveerd was omdat hij het niet deed. toen is mijn simkaart gereset en toen kon ik er gewoon gebruik van maken wat ook allemaal goed was. Er stond dat vanaf 15 Juli mijn abbonement gelijk zou ingaan en niet eerst nog een paar dagen met buitenbundeltarieven zou bellen/smsen en internetten.



Nu blijkt dus dat ik 3 dagen lang buitenbundel heb gebeld/gesmst en geinternet. Ik vind dit niet kunnen, ik heb nu ook al allemaal extra kosten, er stond nergens aangegeven dat ik pas vanaf 18 Juli binnen mijn tarieven kon smsen/bellen en internetten.



Ik hoop dat jullie die 3 dagen kunnen terugdraaien... Anders ben ik er alweer gelijk klaar mee.



Dylano




Hoi Dylano,



Jouw nummer is inderdaad op 15-7 overgezet. Je simkaart activeer je normaal gesproken zelf, op Mijn Simyo, door je simkaartnummer in te vullen. We vragen je om dat in ieder geval de dag voor het nummerbehoud te doen. Ik denk te zien dat je dit de 15de hebt geprobeerd en dat er daardoor een technische hapering is geweest.

Toen jij contact kreeg met de klantenservice is er waarschijnlijk verwarring ontstaan of je simkaart nu wel geactiveerd was of niet. In ieder geval had je abonnement vanaf 15-7 moeten lopen. Sorry voor het ondervonden ongemak.

Ik ga nu voor je berekenen, wat er aan onterechte kosten is gerekend. Dat verrekenen we dan op de eerstvolgende factuur.



Groetjes,

Charlene

Reageer