Geachte heer,mevrouw,
Gisteren, 28 februari jl., is mijn abonnement ingegaan bij Simyo evenals het nummerbehoud. Ik had eerder
al een akkoordbevestiging ontvangen dat het nummerbehoud was goedgekeurd.
Nu ben ik helaas vanaf gisteren al niet bereikbaar aangezien er wordt aangegeven datÂ
het nummer buiten gebruik is gesteld wegens adminstratieve redenen.Â
Kunt u aangeven op welke wijze dit zo spoedig mogelijk te verhelpen is? Immers kan ik nu niet
bellen, wat een grote belemmering is.Â
Met vriendelijke groet,
Maria
Bladzijde 1 / 1
Hoi Maria80, welkom op het Simyo forum :)
In je gegevens zie ik dat je gisteren al even contact hebt gehad met de klantenservice en dat je simkaart een reset heeft gekregen.
Nieuwsgierig als ik ben of dit geholpen heeft heb ik je gebeld en een voicemailtje voor je achtergelaten ;)
Dit lijkt mij er op wijzen dat je aansluiting inmiddels werkt, dus veel plezier bij Simyo!
Oh, en als ik het helemaal mis heb, en je kan nog steeds niet bellen, wil je het dan even laten weten?
In je gegevens zie ik dat je gisteren al even contact hebt gehad met de klantenservice en dat je simkaart een reset heeft gekregen.
Nieuwsgierig als ik ben of dit geholpen heeft heb ik je gebeld en een voicemailtje voor je achtergelaten ;)
Dit lijkt mij er op wijzen dat je aansluiting inmiddels werkt, dus veel plezier bij Simyo!
Oh, en als ik het helemaal mis heb, en je kan nog steeds niet bellen, wil je het dan even laten weten?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.