Skip to main content

.

Ik activeer net mijn nieuwe simkaart

maar ben gelijk om administratieve reden buiten gebruik gesteld!!!!

Heb nog geen seconde kunnen bellen.

snap er niks van begint al lekker zo



En in het weekend zijn ze ook nog geen eens bereikbaar

heb er nu al spijt van



Grt Rene
Bij elk nieuw produkt dat je koopt is in het begin vaak iets dat niet geheel naar wens verloopt. Bij Simyo is dat niet anders, maar als je naar https://twitter.com/simyoNL gaat heb je grote kans dat iemand van Simyo je ook buiten normale kantooruren te woord staat!
Oke bedankt, zal ik eens gaan proberen





Bij elk nieuw produkt dat je koopt is in het begin vaak iets dat niet geheel naar wens verloopt. Bij Simyo is dat niet anders, maar als je naar https://twitter.com/simyoNL gaat heb je grote kans dat iemand van Simyo je ook buiten normale kantooruren te woord staat!


Hallo,



Heb zojuist 2 simkaarten geactiveerd voor mijn zoon en dochter maar kunnen er helemaal niets mee, krijg direct al de melding dat de simkaarten buiten gebruik zijn gesteld om administratieve redenen. Ben zwaar teleurgesteld in Simyo !!

Mijn kinderen waren zo blij met hun nieuwe telefoon maar kunnen nu dus nog niet bellen.

Hoe lossen we dit op?
https://twitter.com/simyoNL is your friend. Gelet op het aantal meldingen van dit probleem vandaag zou het me niet verbazen dat er ergens een storing is.
Ik heb zojuist mijn telefoon opnieuw opgestart

en nu doet hij het wel



Maritwisselink doe er je voordeel mee



grt Rene
hallo, sinds vorige week ben ik buiten mijn bundel geraakt, nu is de nieuwe maand begonnen maar ik ben om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. wat moet ik hier aan doen want ik ben mijn telefoon nodig voor mijn werk?!
Hoi xRenex, Maritwisselink en jordi stam; welkom op het Simyo forum!



Het is inderdaad zoals Scotsman aangeeft; het gaat helaas niet áltijd goed... Bij jullie allebei zie ik verbruik, dus ook Maritwisselink heeft opnieuw opgestart denk ik, xRenex ;)



jordi stam, ik zie dat jij inmiddels al contact hebt gehad via e-mail vanwege je blokkade. Gelukkig is er nu een nieuwe maand met nieuwe bundels ingegaan dus kun je in iedere geval weer bellen.





@Scotsman; thanks for the help!

Reageer