De kosten buiten de bundel zijn puur oplichterij, dat weten jullie zelf ook. Kan een ideeën aandragen, maar dit is niks anders dan een simpele manier om veel geld over de rug van klanten binnen te harken.
Ik ga mijn abonnement opzeggen
De kosten buiten de bundel zijn puur oplichterij, dat weten jullie zelf ook. Kan een ideeën aandragen, maar dit is niks anders dan een simpele manier om veel geld over de rug van klanten binnen te harken.
Ik ga mijn abonnement opzeggen
Je kunt datablokkade instellen op je mobiel voor slechts €0,50 per maand per mobiel nummer
Er wordt niemand opgelicht door Simyo. Alle (extra) kosten staan duidelijk beschreven in de voorwaarden of de voorwaarden verwijzen er naar en iedere klant wordt geacht de voorwaarden gelezen te hebben.
Maar als je buiten je contract zit heb je de vrijheid om op te zeggen met 1 maand opzegtermijn (volgens de voorwaarden).
Precies, als je de kleine lettertjes leest heb je helemaal gelijk. Maar ik vind het geen manier van samenwerken. Dus inderdaad, dit is mijn laatste maand ;)
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.