Skip to main content

blokkeren is te lomp voor woorden

  • 20 February 2012
  • 2 reacties
  • 1042 Bekeken

Ben ik de enige of ergeren zich meer mensen aan deze 'blokkeer' actie als je over je norm heengaat?



Zonder waarschuwing, zonder bericht achteraf, heb je ineens een telefoon die het niet meer doet.

Terwijl ik gewoon mijn rekeningen betaal.







Ik kan me wel een argumentatie indenken -waarom- dit zo is, maar de vraag is nu, ben ik de enige die zich hier zo mateloos aan stoort?



Voor mijn werk heb ik een betrouwbare verbinding nodig; ik bel wel eens met Engeland.



Daardoor moet ik Simyo nu gaan laten voor wat het is en een andere provider uitkiezen.
Hoi rusty,



Wanneer je binnen 24 uur 75 euro of meer dan 75 euro aan verbruikskosten genereert, wordt je afgesloten. Hier wordt je overigens wel per sms over geïnformeerd. Helaas is het het afsluiten van je telefoonnummer niet te voorkomen.



Groetjes,



Alex
Hi rusty,



Het verhaal dat door Alex wordt uitgelegd heeft te maken met hoogverbruik. In jouw geval wordt je niet om deze reden geblokkeerd. Jij hebt een oud Lowcall aansluiting. Bij zo'n een aansluiting stel je een bepaald bel limiet in. Op het moment dat je aan je limiet zit wordt de aansluiting geblokkeerd. Om dan weer gebruik te maken kun je je limiet verhogen.



Groetjes,



Arie

Reageer