Skip to main content

Ik heb een blokkade op mijn telefoon door hoog verbruik. Goed dat jullie dit blokkeren, maar hoe krijg ik de blokkade er weer af en hoe betaal ik deze factuur, want ik heb mijn bundels gewoon nodig.

Jullie zijn ook op geen enkele mogelijkheid te bereiken. 

Je hebt al een topic geopend met dezelfde vraag, is tegen de huisregels en je wordt er niet sneller mee geholpen @Assiie 

Zie mijn reactie daar.

 


Hoi @Assiie,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je simkaart is geblokkeerd wegens hoogverbruik!

Wij versturen altijd een e-mail zodra je simkaart is geblokkeerd wegens hoogverbruik. In deze e-mail vermelden wij dat je je simkaart kunt blokkeren door een aanbetaling te doen via Mijn Simyo. Het resterende bedrag van de factuur wordt volgende maand afgeschreven van je rekening.

Ik hoor graag van je of het is gelukt hiermee!

Bedankt voor je reactie @JanD!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer