Ik ben ontzettend geïrriteerd en stom verbaasd over blokkade voor hoogverbruik op 9 mei, niet bereikbaar zijn (vanuit het buitenland) tot maandag 13 mei. Jullie zijn niet bereikbaar in noodsituaties! Op donderdag om 14:36 ontvang ik een sms met de melding dat ik over enkele minuten wordt geblokkeerd voor hoogverbruik en het verzoek om jullie te bellen. Als ik bel dan melden jullie dat jullie maandag weer bereikbaar zijn. Hoe kan dit? De acties die je moet ondernemen om hoogverbruik op te lossen zijn uitgevoerd ( 250 overgemaakt, meer dan nodig), echter ik kan nog steeds niet bellen en zit voor zaken in Amerika. Via via moet ik er achter komen dat jullie geld in rekening brengen voor inkomende voicemail gesprekken in het buitenland. Dit staat niet op de website. Vrijdag is gewoon een werkdag en jullie zijn niet te bereiken. Ik heb alles gedaan om jullie te bereiken via andere telefoon (de mijne is geblokkeerd), diverse nummers gebeld. Als jullie bereikbaar waren had ik de voicemail uit kunnen zetten. De kosten vanaf donderdag zijn voor jullie rekening en alle andere kosten die ik maak om te kunnen telefoneren. Ik vind dit totaal niet professioneel en verwacht dat dit z.s.m. wordt opgelost en een compensatie voor ongemak en schade . Ook wil ik weten hoe ik jullie kan bereiken in noodsituaties.
Bladzijde 1 / 1
Beste Shaila, Ontvangen van voicemail- en sms berichten in het buitenland is gratis, De kosten voor het afluisteren hangt af van de zone waarin je je bevind.
http://s10.postimg.org/3waweige1/zones.png
http://s10.postimg.org/3waweige1/zones.png
Welkom op het forum Shaila,
Allereerst wil ik aangeven me te kunnen voorstellen dat je in een vervelende situatie bent beland. De timing is natuurlijk wat ongelukkig. Ik zie dat je inmiddels ook per email reactie hebt gehad. De aansluiting is hersteld.
Simyo brengt overigens geen kosten in rekening wanneer je voicemail wordt ingesproken. De kosten zijn ontstaan door het voeren van gesprekken vanuit het buitenland en door inkomende oproepen. Het gaat niet om ingesproken voicemail berichten.
Martijn heeft het hierboven al kort toegelicht. Waarvoor dank.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.