.

Beantwoord

Bliep weigert nummer vrij te geven. Wat nu?

  • 9 October 2016
  • 7 reacties
  • 349 Bekeken

Je doet een nummerbehoud aanvraag van prepay provider bliep naar simyo prepay ingangsdatum 1-1-2017 word deze geweigerd hoe kan dit in gods naam dacht dat prepay altijd kon worden overgezet bij bliep dus niet mooie provider reden is dat er slechte verbinding is zoals met smsen en bellen laatste 2 weken. mochten ze moeilijk blijven doen dan neem ik gewoon een andere telefoon nummer klaar mee.
icon

Beste antwoord door Ilias 10 October 2016, 17:09

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ik denk dat je deze vraag niet bij Simyo maar bij Bliep moet stellen. Zij weigeren immers. Heb je dat al gedaan? En zo ja, wat was de reden?
Ik heb bliep ook al gemaild die hebben nu niet gereageerd ook heb ik op facebook melding gedaan iedereen zal dit weten.
De kogel is door de kerk simyo prepay heb ik vernietigd dus geen overzetten van mijn huidige nummer ook klaar mee s6 simyo
Je doet het overkomen met je bericht alsof het probleem bij Simyo ligt. In een eerder bericht gaf je zelf aan dat Bliep je nummer niet wilt vrijgeven. Het probleem ligt dus bij Bliep en niet bij Simyo..

De s6 (succes) Simyo snap ik dus niet.
ik ook niet
ook bij bliep kap ik ermee
Reputatie 3
Badge +5
Hoi streepje24,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat Bliep je nummer niet wilt vrijgeven. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Je dient helaas echt bij Bliep te zijn om je nummer te laten vrijgeven. Wij kunnen je nummer namelijk niet zonder hun toestemming overnemen. Hebben zij een reden opgegeven?

Wij willen je natuurlijk wel met alle liefde en plezier ontvangen bij Simyo, mét open armen! Ik hoop dat het je dus alsnog lukt.

Heb je nog vragen?

Dankjewel voor je hulp, Raytje!

Groetjes,
Ilias

Reageer