Ik heb een mail gekregen dat t-mobile mijn nummer niet (her)kent voor nummer behoud.
Het is toch echt mijn goede nummer.
Ik denk dat dit komt omdat ik Bliep* heb van t-mobile.
Bij nummerbehoud aanvraag stond alleen de optie t-mobile, dus heb ik daar voor gekozen.
Hoe kan ik nummerbehoud toch aanvragen maar dan van Bliep, wanneer die niet tussen de opties staat?
Bladzijde 1 / 1
Hoi samanthabiemans,
Welkom op het forum :)
Ik zie dat je hierover ook contact per mail hebt gezocht. Het klopt inderdaad dat *Bliep niet in de lijst staat. Wij hebben inmiddels een nieuwe, handmatige aanvraag voor je gedaan. Je ontvangt binnen een aantal dagen bericht van onze afdeling nummerbehoud. Zij geven aan op welke datum je nummer wordt overgenomen.
Zou je willen laten weten of dat is gelukt?
Welkom op het forum :)
Ik zie dat je hierover ook contact per mail hebt gezocht. Het klopt inderdaad dat *Bliep niet in de lijst staat. Wij hebben inmiddels een nieuwe, handmatige aanvraag voor je gedaan. Je ontvangt binnen een aantal dagen bericht van onze afdeling nummerbehoud. Zij geven aan op welke datum je nummer wordt overgenomen.
Zou je willen laten weten of dat is gelukt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.