Skip to main content
Hoe zet ik mijn Simyo Abonnement om in een Simyo Prepaid met behoud van nummer?

Ik ga namelijk voor een langere periode naar het buitenland.
Hoe zet ik mijn Simyo Abonnement om in een Simyo Prepaid met behoud van nummer?

Ik ga namelijk voor een langere periode naar het buitenland.




Hoi Art85,



Dat doe je op de volgende manier. Terug van je prepaid een abonnement maken doe je dan weer zo.

Je kan er ook voor kiezen om tijdens die periode in het Buitenland je bundel te verlagen. Dan ben je ook niet zoveel kwijt, en het scheelt je een hoop handelingen. ;)

Ga je voor business of pleasure?



Groetjes, Charlene
Hoe zet ik mijn Simyo Abonnement om in een Simyo Prepaid met behoud van nummer?

Ik ga namelijk voor een langere periode naar het buitenland.




Hoi Art85,



Dat doe je op de volgende manier. Terug van je prepaid een abonnement maken doe je dan weer zo.

Je kan er ook voor kiezen om tijdens die periode in het Buitenland je bundel te verlagen. Dan ben je ook niet zoveel kwijt, en het scheelt je een hoop handelingen. ;)

Ga je voor business of pleasure?



Groetjes, Charlene





Hoi Charlene,



Bedankt voor je antwoord, inmiddels de aanvraag voor sim, etc. gedaan.

Het idee is dat ik ga emigreren, maar ik wil mijn Nederlandse nummer nog even behouden. Hiervoor moet ik als het goed is 1x in de 6 maanden een sms versturen vanaf mijn Nederlandse Simyo prepaid nummer.



Werkse nog vandaag,



Arthur
Dat is inderdaad correct. Overigens als je dat doet met de website terwijl je je in het buitenland bevind, dan geldt het toch als een SMSje vanuit Nederland. Dat is dus goedkoper. In het buitenland maakt je wel kosten om gebeld te worden...
Hoi Charlene,



Bedankt voor je antwoord, inmiddels de aanvraag voor sim, etc. gedaan.

Het idee is dat ik ga emigreren, maar ik wil mijn Nederlandse nummer nog even behouden. Hiervoor moet ik als het goed is 1x in de 6 maanden een sms versturen vanaf mijn Nederlandse Simyo prepaid nummer.



Werkse nog vandaag,



Arthur




Hoi Art85,



Klopt inderdaad en ook wat Groentjuh aangeeft, handige tip! 🙂

Reageer