Skip to main content
Probeer van prepaid naar abbo te gaan.

Op laatste pagina steeds Error code: 2.1



Wie weet wat dit is.........
Hoi JBW,



Wat onhandig dat je steeds een foutmelding krijgt!



In het systeem vind ik terug dat je contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Hier hebben mijn collega's jou advies gegeven. Dit heb je allemaal uitgevoerd en vervolgens zie ik een melding dat het gelukt is! Je hebt van ons ook een e-mail gekregen ter bevestiging.



Kun je mij aangeven of dit klopt en dat het ook daadwerkelijk omgezet is zoals dit zou moeten?



Vanwege het overzicht heb ik dit topic verplaatst naar 'Nummerbehoud'. Via deze weg wil ik je gelijk een fijne jaarwisseling wensen :$



Groetjes,

Angela
Het omzetten is na de prima hulp helemaal voor elkaar nu. En het lag aan mij. Had niet begrepen dat de 1 cent test nog gedaan moest worden.

Zit nu wel met een ander probleempje, maar daar heb ik zonet al een vraag over gesteld op het forum. Krijg de registratie niet voor elkaar......
Hoi JBW,



Fijn dat het opgelost is 😃.



Ik zie dat ik jouw vraag in het andere topic al beantwoord heb. Kun je erop letten dat je je vraag niet in meerdere topics stelt? Zo behouden we het overzicht 😉.



Groetjes,

Estelle

Reageer