Ik heb een abonnement van 100min. Laatst ging het na 55 min. al op rood. Wat is daar de reden van?
Bladzijde 1 / 1
Hoi voertaal,
Ben je pas bij Simyo? De eerste maand krijg je jouw tegoed naar rato van de periode. Ben je rond de 13e bij ons gekomen dan krijg je ongeveer 55% van je bundel. De eerste volle kalendermaand dat je bij ons bent krijg je de volledige bundel.
Uiteraard betaal je ook maar het gedeelte van deze maand.
Ben je pas bij Simyo? De eerste maand krijg je jouw tegoed naar rato van de periode. Ben je rond de 13e bij ons gekomen dan krijg je ongeveer 55% van je bundel. De eerste volle kalendermaand dat je bij ons bent krijg je de volledige bundel.
Uiteraard betaal je ook maar het gedeelte van deze maand.
dank voor je reactie! ik moet nakijken of het de eerste maand was.
mvg
mvg
Hoi voertaal,
Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je al na 55 minuten buiten je bundel gaat. Kun je me laten weten over welke maand het gaat? Dan pak ik je aansluiting erbij en kijk ik hoe het precies in elkaar zit.
@franswon bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je al na 55 minuten buiten je bundel gaat. Kun je me laten weten over welke maand het gaat? Dan pak ik je aansluiting erbij en kijk ik hoe het precies in elkaar zit.
@franswon bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
het gaat om februari en april 2016, midden in mijn abonnement
Hoi voertaal,
Ik zie niets geks op jouw facturen van februari en april. Ik zie dat je gewoon binnen de bundel hebt gebeld in deze twee maanden. Je hebt wel kosten gehad voor het bellen naar een servicenummer, maar ook dat valt enorm mee.
Je bent dus wel buitenbundelkosten gaan maken, maar niet omdat de bundel op is, maar vanwege een gesprek die niet binnen de bundel valt. Het was een servicenummer.
Heb ik hierbij je vraag beantwoord?
Groetjes,
Ilias
Ik zie niets geks op jouw facturen van februari en april. Ik zie dat je gewoon binnen de bundel hebt gebeld in deze twee maanden. Je hebt wel kosten gehad voor het bellen naar een servicenummer, maar ook dat valt enorm mee.
Je bent dus wel buitenbundelkosten gaan maken, maar niet omdat de bundel op is, maar vanwege een gesprek die niet binnen de bundel valt. Het was een servicenummer.
Heb ik hierbij je vraag beantwoord?
Groetjes,
Ilias
bedankt voor de opheldering Ilias. Over en sluiten.
Hoi voertaal,
Heel graag gedaan! Als je nog vragen hebt, ben je altijd van harte welkom op 't Forum!
Groetjes,
Ilias
Heel graag gedaan! Als je nog vragen hebt, ben je altijd van harte welkom op 't Forum!
Groetjes,
Ilias
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.