.

Beantwoord

Bij bellen kan ik wel horen, maar ben ikzelf niet te horen. Hoe kan dat?

  • 8 April 2015
  • 5 reacties
  • 664 Bekeken

Sinds gisteren heb ik het rare probleem dat ik, wanneer ik iemand bel of gebeld word, de ander wel kan verstaan, maar ikzelf niet hoorbaar ben.
Nu heb ik vandaag vastgesteld dat het niet aan de andere kant kan liggen, aangezien dat op twee verschillende toestellen speelt (Simyo en vast). Tevens ligt het niet aan mijn eigen telefoon, want in een ander toestel heb ik exact hetzelfde probleem.

Wie het weet mag het zeggen. :?
icon

Beste antwoord door Ernst 9 April 2015, 11:49

Bekijk originele reactie

5 reacties

Je heb hetzelfde probleem met je vaste lijn? Dan ligt het aan de andere persoon lijkt mij.
Nee, ik bel met mijn eigen sim naar een andere Simyo telefoon, dan heb ik het probleem. Als ik naar een vaste lijn bel ook. Als ik mijn SIM in een ander toestel doe, gebeurt er precies hetzelfde...
Reputatie 5
Badge +11
Hoi 123klant123 , welkom op het Simyo forum!

Wat goed dat je je simkaart al in een andere telefoon hebt geprobeerd 🙂 Dit scheelt weer navragen en wachten op terugkoppeling.
Jouw simkaart is nu zo'n 5,5 jaar oud. En dat is best oud voor een simkaart. Het kan dus heel goed kloppen dat ie wat mankementen begint te vertonen.

Omdat je al zo lang trouwe klant bent heb ik je nu een vervangende simkaart gestuurd. Wanneer je deze op Mijn Simyo activeert vervalt je oude simkaart en kun je als het goed is weer een normaal gesprek voeren via je mobiel ;)
Laat je even weten wanneer het gelukt is?


Raytje, dank je voor het meedenken!
Hallo Ernst,

Mooi, dankjewel! Echter is het alleen wel zo dat mijn oude adres nog op Mijn Simyo staat en het me niet lukt dat te wijzigen (na wijzigen druk ik op bevestigen, maar de site gaat niet verder).
Valt dat nog op te lossen?
Badge +8
Hoi 123klant123 ,

Dat komt doordat je nog een Lowcall aansluiting hebt. Daar hoor ik dat vaker van, dat het adres niet kan worden aangepast.
Wanneer je mij je oude adresgegevens en je nieuwe stuurt in een privĂ©bericht, dan pas ik het voor je aan 🙂
De simkaart is inmiddels wel naar je oude adres gestuurd. Die zal daar zaterdag zijn aangekomen. Kun je hem daar nog achterhalen?

Groetjes,
Charlene

Reageer