Skip to main content
Hallo,



Een kleine maand geleden heb ik na het overstappen naar Simyo nummerbehoud aangevraagd. Enige tijd later werd dat afgewezen, in de mail stond dat ik moest bellen naar mijn vorige provider om uit te vinden waarom. Dat heb ik gedaan, maar bij Hi konden ze geen aanvraag vinden om mijn nummer over te zetten, dus dat vond ik al een beetje vreemd.



Dat geeft verder niet, ik denk: een nieuw telefoonnummer, ook wel een keer spannend. Echter, daarop kreeg ik een mail met de volgende tekst:



"Simyo Sim Only klanten, LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je af ziet van nummerbehoud!



Besluit je met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer dat je van Simyo hebt gekregen, te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen."



Sindsdien heb ik geprobeerd opnieuw en opnieuw de klantenservice van Simyo te pakken te krijgen via de telefoon, maar dat is tot op heden nog niet gelukt, zelfs niet als ik bel wanneer jullie net open gaan. Zou iemand op deze manier aan mij kunnen bevestigen of mijn bundel nou wel volledig is geactiveerd op mijn huidige nummer of niet?



Ik zou u zeer erkentelijk zijn.
Beste DirkM,



Door de grote drukte zijn wij afgelopen tijd inderdaad minder goed bereikbaar geweest dan gebruikelijk. Onze excuses hiervoor. Sinds deze week hebben wij nieuwe collega's om dit probleem op te lossen.

Wij hebben uw bundels bij deze geactiveerd. Het abonnement gaat vandaag in met het door ons toegekende nummer. Over een half uur kan je gebruik maken van je abonnement.



Groetjes,



Arie

Reageer