.

Beantwoord

Betalen voor ontvangen sms

  • 3 February 2013
  • 4 reacties
  • 780 Bekeken

Sinds kort heb ik een abonnement bij Simyo en het valt mij op dat het ontvangen van sms-jes van vrienden van mijn tegoed wordt afgeschreven. Ik heb dat bij het afsluiten van mijn abonnement nergens gezien en ben er ook niet blij mee. Kunt u mij aangeven waar ik dat had kunnen lezen? Ik heb nog nooitmeegemaakt dat ontvangen berichten uit je tegoed gaan. Ook niet bij andere providers vergelijkbaar met Simyo.
icon

Beste antwoord door Wayne 5 February 2013, 12:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Sandraal72,

Ontvangen sms berichten gaan niet van jouw tegoed af. Een overzicht van onze tarieven vind je hier.
Beste Wayne,

Bedankt voor je bericht. Ik vraag me dan wel af hoe het kan dat ik drie berichten verstuurd heb én er drie heb ontvangen en er dan zes van mijn tegoed worden afgeschreven. Het betrof in mijn verzonden berichten telkens korte berichten, dus ik ben ook niet over het maximale aantal van 160 tekens heen gegaan.

Sandra
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Sandraal72,

Zou het kunnen dat de sms berichten per abuis 2 keer zijn verzonden door het toestel? Ook nemen sommige speciale tekens meer karakters in beslag.

Groetjes,

Alex
Geen speciale tekens gebruikt. Alleen letters en leestekens. Het lijkt er inderdaad op dat de sms'jes twee keer zijn verstuurd. Bedankt voor je reactie.

Reageer