Heb een abonnement bij Simyo en heb (wegens aanschaf nieuw toestel) een ander simkaartje nodig.
Per ongeluk bestel ik een Nano simkaartje, maar ik heb een micro simkaartje nodig.
Hoe kan ik de bestelling nog wijzigen/annuleren?
Bladzijde 1 / 1
Volgens mij krijg je tegenwoordig een "drie in een" kaartje, dat wil zeggen je kunt de gewenste simkaart er voorzichtig uitdrukken of het nu een gewone, micro of nanosim is.
Heb het probleem al kunnen oplossen via de klantenservice.
Kreeg net een mail dat de bestelling geannuleerd is.
Kreeg net een mail dat de bestelling geannuleerd is.
Hoi Rianne1996, welkom op het Simyo forum!
Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Op deze manier blijft het forum voor gebruikers overzichtelijk.
Super dat het al is opgelost! Ik zie het inderdaad staan. Er is alsnog een micro simkaart naar je verzonden. Laat je het weten wanneer je hem hebt? :o
@Scotsman: bedankt voor je reactie. Er zijn nog een paar nano simkaarten over. Als deze op zijn, dan ontvang je ook een trio simkaart 😉
Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Op deze manier blijft het forum voor gebruikers overzichtelijk.
Super dat het al is opgelost! Ik zie het inderdaad staan. Er is alsnog een micro simkaart naar je verzonden. Laat je het weten wanneer je hem hebt? :o
@Scotsman: bedankt voor je reactie. Er zijn nog een paar nano simkaarten over. Als deze op zijn, dan ontvang je ook een trio simkaart 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.