Skip to main content
Ik merk zo langzamerhand meerdere keren per week dat simyo er uit ligt ('geen service'). Dit is al een aantal weken zo dit jaar.

Ik ben niet het type die constant op het scherm zit te turen dus ik merk  het mogelijk uren later. Ik moet en wil bereikbaar zijn.



Zoals van de week. Om een uur of elf s'avonds zet ik het geluid uit, wat ik elke avond doe, en ik zie dat er geen service is.

Toestel uit en aan gedaan en dan heb ik weer service. Blijk ik om 11 uur in de ochtend een telefoontje te hebben gehaf ( msm van een voicemailbericht komt binnen).



Wat is er aan de hand?

Het is niet mijn simcard die los ligt (anders doet ie het ook niet nadat ik opnieuw opstart). En het toestel staat gewoon aan.
Hoi FritzenFreddie,



Goed dat je het forum eens bezoekt, om dit uit te zoeken. Dat je op sommige momenten "geen service" hebt, kan veel verschillende oorzaken hebben. Het is inderdaad wel heel vervelend, en natuurlijk niet de bedoeling.

Je geeft aan dat je soms ziet dat je al een tijdje geen service hebt, en dat na opnieuw opstarten van het toestel het netwerk weer gevonden wordt. Heb je dit op één locatie of op meerdere? Als dit op één locatie is, ontvang ik graag de volledige postcode daarvan.

Daarnaast wil ik je vragen om de simkaart in een ander toestel te proberen, daar kunnen we ook informatie uit halen.

Ook hoor ik graag van je welk toestel je op dit moment gebruikt.



Laat je het me hier weten?



Groetjes,

Charlene

Reageer