Skip to main content

Sinds een aantal maanden is de bereikbaarheid van mijn telefoon erg slecht: mensen horen mij niet of ik hoor hen niet en als ik wel wel hoor is er veel ruis op de lijn. Loop ik naar buiten dan is het een stuk beter.

Nu ben ik al twee weken met de helpdesk aan het bellen en het is iedere dag het zelfde riedeltje: het is erg druk en de wachttijd bedraagt meer dan 10 minuten ongeacht het tijdstip van de dag. Ik heb dat geprobeerd een paar dagen vol te houden maar ik kom er niet door maar wel door mijn bel tegoed 😭

De afgelopen dagen probeer ik het met WhatsApp idem dito: ik app 'smorgens om 09.30 dit probleem en ik krijg de volgende dag rond 12.00 antwoord: belt u met het nummer op mijn scherm? Ik bevestig dat en ook vandaag nog geen antwoord. Kortom: het geld wordt mij uit de zak geklopt  en de medewerkers op what's app reageren niet. Hoe lost u dit op?

Hoi @Frederikjp 

Wat een vervelende situatie waarin je verkeert en wat een slechte service die je ervaart.

Bellen naar 1200 is gratis maar dat de service te wensen over laat is een slechte zaak.

Een moderator zal hierin verder moeten helpen.

Succes! 


Excuus voor 'het uit de zak kloppen' 1200 is inderdaad gratis. Laat ik het dan maar uitdrukken in tijd: verloren uren. Op WhatsApp is nog steeds niet gereageerd.


Hoi @Frederikjp, 

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je slecht bereik hebt op je adres! Het klopt inderdaad dat het de afgelopen tijd wat lastiger kan zijn om ons te bereiken vanwege de extreme drukte die wij ervaren. Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend kan zijn, onze oprechte excuses hiervoor.

Ik wil graag met je meekijken wat de reden is dat je gesprekken wegvallen. Ik wil eerst een reset uitvoeren op je simkaart, hiermee maakt je simkaart opnieuw verbinding met het netwerk. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens zoals je adres, geboortedatum en e-mailadres? Dan zoek ik je aansluiting op in ons systeem.

Groetjes,
Roeqajja
 


Verstuurd.


Reageer