Skip to main content
Hallo meneer, mevrouw,



Afgelopen maanden krijg ik van veel mensen te horen dat ik niet bereikbaar ben, terwijl ik mijn mobiel gewoon aan heb en anderen mij wel kunnen bereiken. Het typische is dat dit altijd dezelfde mensen zijn. Nu is het ook zo dat ik bij ze heb na gevraagd en dat ze verschillende providers hebben. Dit zou dus moeten betekenen dat het aan mijn bereikbaarheid ligt. Zou u hiernaar kunnen kijken?

Daarnaast heb ik nog een vraag. Sinds ik bij Simyo zit  maakt mijn mobiel geen en anders heel lastig contact met WiFi. Bij mijn vorige provider had ik hier geen last van, terwijl ik op exact dezelfde plaatsen sta (bijvoorbeeld in huis). Heeft u enig idee hoe dit kan?



Met vriendelijke groet,

Euan Westenbroek
Zou je misschien je postcode willen doorgeven, dan kan er eens gekeken worden of er eventueel werkzaamheden zijn.

Voor WiFi gebruik is geen simkaart nodig, dus dat zou betekenen dat misschien er iets in de modem/router of telefoon veranderdt of gereset moet worden.

Ik zou eens kijken of er een ander persoon of dezelfde WiFi kanaal zit. Dit is mij zelf als eens overkomen.

Er zijn apps die dit kunnen laten zien WiFi analyzer is zo'n app.
Hallo meneer, mevrouw,



Afgelopen maanden krijg ik van veel mensen te horen dat ik niet bereikbaar ben, terwijl ik mijn mobiel gewoon aan heb en anderen mij wel kunnen bereiken. Het typische is dat dit altijd dezelfde mensen zijn. Nu is het ook zo dat ik bij ze heb na gevraagd en dat ze verschillende providers hebben. Dit zou dus moeten betekenen dat het aan mijn bereikbaarheid ligt. Zou u hiernaar kunnen kijken?

Daarnaast heb ik nog een vraag. Sinds ik bij Simyo zit  maakt mijn mobiel geen en anders heel lastig contact met WiFi. Bij mijn vorige provider had ik hier geen last van, terwijl ik op exact dezelfde plaatsen sta (bijvoorbeeld in huis). Heeft u enig idee hoe dit kan?



Met vriendelijke groet,

Euan Westenbroek




Hoi Phaken,



Welkom op het forum:)



Zoals Martijn®️ al aangeeft heeft je WiFi connectie niks te maken met je simkaart. Daar kan ik je dus helaas niet mee helpen.

Hoe het komt dat je telefoontjes niet binnen krijgt, daar kan ik wel voor je naar kijken. Weet je toevallig ook welke providers het zijn? Het kan namelijk wel dat die allemaal op hetzelfde netwerk zitten.

Ook ontvang ik inderdaad graag de volledige postcode waar je dit ervaart.



Ik hoor het van je,



Groetjes,

Charlene

Reageer