Skip to main content
Ik ben vandaag opgegaan met nummerbehoud met twe etelefoons(vrouw en ik). We hebben sms gekregen dat nummer was overgezet. Maar we zijn nog steeds niet bereikbaar;

Als we bellen naar onze nummers krijgen we te horen dat nummer niet bereikbaar is.We hebben wel SMS ontvangen;

Tevens zijn er belminuten afgeschreven terwijl w eniet kunnen bellen of gebeld worden.

Op een nummer een sms verstuurd naar ander nummer; Sms is verstuurd -ook volgens mijnsimyo- maar is niet aangekomen op het ander nummer.

Iemand een idee?
Heb je de simkaart al geactiveerd. http://www.simyo.nl/activeren

Het overzetten van het nummer gebeurd eigenlijk aan het einde van de dag. Je zou voor de zekerheid je telefoon even opnieuw kunnen opstarten zodat je op het netwerk wordt aangemeld. Probeer dit vanavond ook even als het nog niet werkt.



Als je voor het eerst klant wordt en je abonnement begint niet op de eerste dag van de maand, dan krijg je een evenredig deel. http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/waarom-krijg-ik-niet-alle-minutenmbs-23853901



Graag hoor ik of het werkt en of het duidelijk is.
Goedenmiddag

Als eerste wil ik iedereen even een prettig nieuwjaar wensen.

Als tweede heb ik een vraag:

Ik ben al vanaf voor de kerstdagen niet berijkbaar op mijn telefoon.

Inmiddels heb ik alle dingen al geprobeert die ik op het forum kon vinden:

- Telefoon uit/aan,

- SIM kaart verwijderd voor een dag,

- Telefoon terug naar fabr. instellingen

- Andere telefoon geprobeert

- Rekening overzicht nagekeken

- Etc.



Maar niets schijnt te helpen, zelfs als er naast mijn telefoon wordt gebeld dan nog doet hij het niet.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?



vr. gr
Inmiddels ben ik bereikbaar op allebei de nummers.Zoals door kalntenservice was gezegd kon het omzetten van KPN naar simyo iets langer duren.

En nu maar afwachten hoe het met simyoabonnement verloopt.

Alvast bedankt voor uw reacties.
Goedenmiddag

Als eerste wil ik iedereen even een prettig nieuwjaar wensen.

Als tweede heb ik een vraag:

Ik ben al vanaf voor de kerstdagen niet berijkbaar op mijn telefoon.

Inmiddels heb ik alle dingen al geprobeert die ik op het forum kon vinden:

- Telefoon uit/aan,

- SIM kaart verwijderd voor een dag,

- Telefoon terug naar fabr. instellingen

- Andere telefoon geprobeert

- Rekening overzicht nagekeken

- Etc.



Maar niets schijnt te helpen, zelfs als er naast mijn telefoon wordt gebeld dan nog doet hij het niet.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?



vr. gr




Hoi Elquigo,



Ook jij een gelukkig nieuwjaar!

En ik zie dat je inmiddels telefonisch al helemaal bent geholpen.

Werkt alles bij jou weer naar behoren?



Groetjes, Charlene
Inmiddels ben ik bereikbaar op allebei de nummers.Zoals door kalntenservice was gezegd kon het omzetten van KPN naar simyo iets langer duren.

En nu maar afwachten hoe het met simyoabonnement verloopt.

Alvast bedankt voor uw reacties.




Hoi Sofro,



Ook fijn dat het bij jou allemaal in orde is gekomen. Dat is toch een heel technisch proces zo'n nummeroverzetting.

Ik hoop dat het goed gaat bevallen een Simyo abonnement. Daar gaan we in ieder geval ons best voor doen, en mocht je nog vragen hebben, dan weet je het forum nu te vinden. :)



Groetjes, Charlene

Reageer