Skip to main content
Ik heb al enkele dagen geen tot slecht bereik met simyo. Dit is niet alleen thuis, maar op verschillende plekken.

Hoe kan dit komen en belangrijkste hoe kan het beter worden?
Hoi marliesjuh! Ik heb je topic verplaatst naar het "bellen" subforum. Hier staan meer vragen over bereik en het netwerk en is je vraag dus beter te vinden voor andere forumleden 🙂



Wat onhandig dat je hier al een paar dagen mee zit! Het vervelende is ook dat je het op verschillende plekken ervaart 😞.



Ik ben momenteel bezig om je simkaart opnieuw aan te melden bij het netwerk. Wij jij hier nog voor hoeft te doen, is je telefoon uitzetten, simkaart eruit halen en voor 15 minuutjes zo laten. Na 15 minuten plaats je de simkaart weer in je telefoon en zet je 'm aan. In de tussentijd kun je even checken of er geen vuil of stof op je simkaart zit, zoiets kan namelijk ook invloed hebben op je bereik. :)



Mocht het bereik niet zijn verbeterd hierna, dan vraag ik je om de sim even in een andere telefoon te proberen. Hierdoor zien we of het aan je simkaart of aan je telefoon(instellingen) ligt.



Ik hoor graag wat de uitkomst is 🙂!

Reageer