Hallo ,
Vanmorgen is mijn abbonement ingegaan ,Allemaal leuk en aardig maar ik had het fijn gevonden als er bij de aanvraag vermeld was dat het bereik binnenshuis
knap waardeloos is . Ik ben niet vanplan om bij elk tel gesprek buiten te gaan staan .
Ik heb al vanalles geprobeerd wat je hier op het forum lees maar zonder resultaat
Het is of 1 streepje maar dan moet ik wel eerst hele huis doorlopen om dat te krijgen en anders is het niets of helemaal geen bereik. Samsung core
postcode 4475ag
mvg Linda
Bladzijde 1 / 1
Hoi Linda71,
Wat vervelend dat je binnenshuis slecht bereik ervaart. Dat is niet de bedoeling hoor, en dat is eigenlijk niet van tevoren te melden, want dat ligt helemaal aan de constructie en het bouwmateriaal van je woning. de meeste woningen hebben daar geen last van. Je bent er zeker van dat het een binnen-buiten probleem is? Er kunnen namelijk nog andere oorzaken zijn. Misschien is het iets dat makkelijker op te lossen is.
Je zegt dat je al veel geprobeerd hebt. Zou je hier kunnen vermelden wat, en wat de resultaten waren? Dan hoeven we je dat allemaal niet meer te vragen 😉
Ik hoor het graag van je, dan kunnen we ermee aan de slag.
Groetjes, Charlene
Wat vervelend dat je binnenshuis slecht bereik ervaart. Dat is niet de bedoeling hoor, en dat is eigenlijk niet van tevoren te melden, want dat ligt helemaal aan de constructie en het bouwmateriaal van je woning. de meeste woningen hebben daar geen last van. Je bent er zeker van dat het een binnen-buiten probleem is? Er kunnen namelijk nog andere oorzaken zijn. Misschien is het iets dat makkelijker op te lossen is.
Je zegt dat je al veel geprobeerd hebt. Zou je hier kunnen vermelden wat, en wat de resultaten waren? Dan hoeven we je dat allemaal niet meer te vragen 😉
Ik hoor het graag van je, dan kunnen we ermee aan de slag.
Groetjes, Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.