Skip to main content
Hallo ,

Vanmorgen is mijn abbonement ingegaan ,Allemaal leuk en aardig maar ik had het fijn gevonden als er bij de aanvraag vermeld was dat het bereik binnenshuis

knap waardeloos is . Ik ben niet vanplan om bij elk tel gesprek buiten te gaan staan .

Ik heb al vanalles geprobeerd wat je hier op het forum lees maar zonder resultaat

Het is of 1 streepje maar dan moet ik wel eerst hele huis doorlopen om dat te krijgen en anders is het niets of helemaal geen bereik. Samsung core

postcode 4475ag



mvg Linda
Hoi Linda71,



Wat vervelend dat je binnenshuis slecht bereik ervaart. Dat is niet de bedoeling hoor, en dat is eigenlijk niet van tevoren te melden, want dat ligt helemaal aan de constructie en het bouwmateriaal van je woning. de meeste woningen hebben daar geen last van. Je bent er zeker van dat het een binnen-buiten probleem is? Er kunnen namelijk nog andere oorzaken zijn. Misschien is het iets dat makkelijker op te lossen is.



Je zegt dat je al veel geprobeerd hebt. Zou je hier kunnen vermelden wat, en wat de resultaten waren? Dan hoeven we je dat allemaal niet meer te vragen 😉



Ik hoor het graag van je, dan kunnen we ermee aan de slag.



Groetjes, Charlene

Reageer