.

Beantwoord

Bereik

  • 25 December 2012
  • 6 reacties
  • 406 Bekeken

Badge
Ik heb nu al een ander half jaar simyo sim only maar mijn bereik is opeens heel slecht geworden.
Ik heb zelf de samsung galaxy ace die geeft aan 'mobiel netwerk niet  beschikbaar' en als ik de simkaart in een andere telefoon stop 
is het probleem er nog. Hulp?

Rens van de Greijn
icon

Beste antwoord door Natascha 28 December 2012, 11:42

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Wat raar. Zijn die problemen er specifiek op één lokatie of overal?
In het laatste geval zou het misschien aan de simkaart kunnen liggen,
wellicht een nieuwe aanvragen?
Of even wachten tot de mods uitgeKerst zijn. 
🙂
Badge
Bedankt voor de reactie,
Ik heb bijna nergens in Loosdrecht (1231)bereik alleen op sommige plekken 1 streepje
mn zus zit ook bij simyo met het zelfte abonnement.
Kan het misshien ook in mn telefoon zitten.
Nog een vraagje wat bedoelt u met mods

Rens
Reputatie 7
Badge +9
Uw zus heeft wel beter bereik? Hebt u uw simcard al eens in haar toestel gestopt ? De wet van uitsluiten. ;)
Dan weet u zeker of het aan uw simcard ligt.

Met mods bedoelt Koorelle moderators. Zij zijn de officiële mensen hier. 
Voor ons is het slechts liefdewerk oud papier hier.. ;)
Badge +6
Ik heb nu al een ander half jaar simyo sim only maar mijn bereik is opeens heel slecht geworden.
Ik heb zelf de samsung galaxy ace die geeft aan 'mobiel netwerk niet  beschikbaar' en als ik de simkaart in een andere telefoon stop 
is het probleem er nog. Hulp?

Rens van de Greijn


Hoi J.R. van de Greijn,

Heb je dit probleem op 1 of meerdere locaties? Wanneer je dit probleem op 1 specifieke locatie hebt dan verneem ik graag de postcode zodat ik een postcode check voor je kan doen. Heb je dit probleem op meerdere plekken in het land dan raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen en kijken of probleem zicht blijft voort doen.

@ Koorelle2 en De Leon bedankt voor jullie reacties.
Badge
Ik heb nu al een ander half jaar simyo sim only maar mijn bereik is opeens heel slecht geworden.
Ik heb zelf de samsung galaxy ace die geeft aan 'mobiel netwerk niet  beschikbaar' en als ik de simkaart in een andere telefoon stop 
is het probleem er nog. Hulp?

Rens van de Greijn


Hoi J.R. van de Greijn,

Heb je dit probleem op 1 of meerdere locaties? Wanneer je dit probleem op 1 specifieke locatie hebt dan verneem ik graag de postcode zodat ik een postcode check voor je kan doen. Heb je dit probleem op meerdere plekken in het land dan raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen en kijken of probleem zicht blijft voort doen.

@ Koorelle2 en De Leon bedankt voor jullie reacties.


Hoi,

Ik heb mn telefoon laten maken en het probleem is opgelost,
Bedankt voor jullie reactie  

J.R vd Greijn
Badge +6
Hoi J.R van de Greijn,

Fijn te horen dat het probleem is opgelost.

Reageer