Skip to main content
Sinds de laatste update van symio zie ik steeds een uitroepteken met de melding:

Beperkte toegang gewijzigd, gegevens Service is geblokkeerd.

Kan iemand me helpen hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt.
Hoi Musicfreak,



Wat onhandig dat je steeds deze melding ziet staan 😞



Helaas kan ik niet precies uit je bericht opmaken wat er aan de hand is. Heb je dit probleem in de Mijn Simyo app nadat je de nieuwe update hebt uitgevoerd? Of gaat het hier om je volledige netwerk wat je niet kunt gebruiken?



Zou je ook een printscreen kunnen toevoegen van de foutmelding?



Het zijn wat vragen, maar zo wordt het probleem voor ons duidelijk en kunnen we iets voor je doen :)



Groetjes,

Angela
Probleem lijkt opgelost?? Krijg geen melding meer. De melding die ik steeds kreeg was bovenstaande, beperkte toegang gewijzigd, gegevens Service is geblokkeerd. Er stond dan een Driehoekje met een uitroepteken. Deze meldingen kreeg ik na de update van simyo. Had gewoon netwerk en kon wel op de simyo AP. Maar bedankt voor je reactie, ik wacht nu even af of de melding wegblijft.
Hoi Musicfreak,



Wat goed dat het probleem opgelost lijkt te zijn! Mocht het toch weer voorkomen, maakt dan wel even een printscreen voor ons 🙂 Dat maakt gelijk enorm veel duidelijk en dan kunnen we wat beter met je meekijken. Ik hoop natuurlijk dat het probleem gewoon wegblijft en dat alles opgelost is voor je!



Groetjes,

Angela

Reageer