Skip to main content
mijn sim kaart werkt niet meer sinds vanochtend? en nu?
mijn sim kaart werkt niet meer sinds vanochtend? en nu?



Hoi Hans123jansen,



Welkom op het forum!

Ik zie in het systeem dat je aansluiting na contact met de telefonische klantenservice is gereset. Heeft deze reset geholpen?

Ik verneem graag je bevindingen.
mijn sim kaart werkt niet meer sinds vanochtend? en nu?



Hoi Hans123jansen,



Welkom op het forum!

Ik zie in het systeem dat je aansluiting na contact met de telefonische klantenservice is gereset. Heeft deze reset geholpen?

Ik verneem graag je bevindingen.



helaas geen verbetering, nu af en toe wel verbinding en dan weer niet, lees iets over een landelijke storing bij kpn??
helaas geen verbetering, nu af en toe wel verbinding en dan weer niet, lees iets over een landelijke storing bij kpn??



Hoi hans123jansen,



Die storing is in Frankrijk. Waar bevind jij je wanneer je zo'n slechte verbinding hebt? Of ervaar je het op meerdere locaties?

Heb je je simkaart al in een ander toestel kunnen proberen?



Ik hoor het graag van je,



Groetjes,

Charlene

Reageer