mijn sim kaart werkt niet meer sinds vanochtend? en nu?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Hans123jansen,
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je aansluiting na contact met de telefonische klantenservice is gereset. Heeft deze reset geholpen?
Ik verneem graag je bevindingen.
mijn sim kaart werkt niet meer sinds vanochtend? en nu?
Hoi Hans123jansen,
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je aansluiting na contact met de telefonische klantenservice is gereset. Heeft deze reset geholpen?
Ik verneem graag je bevindingen.
helaas geen verbetering, nu af en toe wel verbinding en dan weer niet, lees iets over een landelijke storing bij kpn??
Hoi hans123jansen,
Die storing is in Frankrijk. Waar bevind jij je wanneer je zo'n slechte verbinding hebt? Of ervaar je het op meerdere locaties?
Heb je je simkaart al in een ander toestel kunnen proberen?
Ik hoor het graag van je,
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.