Skip to main content
Hallo,



Ik ben al een tijdje bezig om over te stappen naar Sim Only van Simyo. Helaas gaat het overstappen niet helemaal naar wens, het blijkt dat de combinatie simnummer en telefoonnummer niet zou kloppen.



Nu heb ik een mail naar mijn vorige provider gestuurd en krijg ik van hen het volgende antwoord:



"Hi Wim,



Bedankt voor je reactie.



Helaas is het niet gelukt om je e-mail eerder te beantwoorden. Sorry hiervoor.



Uit de gegevens blijkt dat het mobiele nummer op 12-05-2014 is overgegaan naar je nieuwe provider. Ik ga er vanuit dat hiermee alles is opgelost en dat je verder geen antwoord meer verwacht.



Groeten van Hi,
"



Volgens deze mail zou ik dus al klant zijn, maar volgens de gegevens op "Mijn Simyo" niet.

Kunnen jullie me verder helpen, want ik ben het spoor een beetje bijster nu.:(



Alvast bedankt,



Vriendelijke groet van Wim.
Hoi Wim1968,



Welkom op het forum :)



Erg vervelend dat het onduidelijk is wat er nou precies mis is. Ik kan je in ieder geval vertellen dat wij niet het nummer van Hi hebben overgenomen. Je opgegeven telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen, zegt Hi. Wij mogen dan niet het nummer van ze overnemen. Ik vind het daarom ook heel raar dat Hi aangeeft dat het nummer wél is overgenomen...



Er zijn al meerdere aanvragen gedaan en er gaat steeds iets mis. Ik raad je daarom aan het volgende te doen. Neem contact op met Hi en vraag wat jouw simkaartnummer is. Als je 100% zeker weet dat het nummer klopt, stuur dan een e-mail naar email]nummerbehoud@simyo.nl[/email]. Geef hierin je tijdelijke Simyo nummer door, het telefoonnummer van Hi en je simkaartnummer. Zij zullen dan nogmaals bij Hi een aanvraag indienen. Dan zou het goed moeten gaan. Je ontvangt na de aanvraag binnen 5 werkdagen antwoord van onze afdeling nummerbehoud. Zij geven dan een datum door waarop wij het nummer overnemen.



Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen. Zou je willen laten weten als je antwoord hebt van onze afdeling nummerbehoud?

Reageer