Skip to main content
antwoord

Ben aangesloten, maar kan niet bellen?

• April 23, 2025
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Sinds gisteren 11 uur ben ik als overstapper van Odido met nummerbehoud aangesloten. Ik heb een e-sim. Van begin af aan kon ik niet met mijn primair nummer bellen. Ik heb gisteren in 5 uur, samen met de Odido-klantenservice - op verzoek van de klantenservice moest ik mijn oude provider on hulp vragen - ingesteld dat ik met mijn mobiel bundel kan bellen. Maar dat wil ik niet. Ik wil met gewoon bellen.

k kon gisteren de klantenservice nog met Skype bellen, omdat mij een antwoord was beloofd. Skype houdt een dezer dagen op, en de Simyo klantenservice is niet te bereiken. Net na 25 minuten wachten opgehangen. Wie of wie kan mij helpen, zodat ik weer kan bellen? Ben voor alle tips dankbaar en ben zelf weliswaar geen nerd, maar zeker geen dibigeet.

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Lillibeth,

Bedankt voor je bericht en je uitgebreide toelichting. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je bent geholpen met je vraag. Kan ik op dit moment nog ergens bij helpen of is alles inmiddels naar wens opgelost?

Laat het me vooral weten als er nog iets is wat ik voor je kan doen!

Groetjes,
Seren

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • April 23, 2025

Beste ​@Lillibeth onderstaand de contactmogelijkheden met Simyo:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • April 24, 2025

Hoi ​@Lillibeth,

Bedankt voor je bericht en je uitgebreide toelichting. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je bent geholpen met je vraag. Kan ik op dit moment nog ergens bij helpen of is alles inmiddels naar wens opgelost?

Laat het me vooral weten als er nog iets is wat ik voor je kan doen!

Groetjes,
Seren