Skip to main content
antwoord

beltegoed weg maar heb niet gebeld, hoe kan dat?

  • June 25, 2024
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Waarom zijn 5 minuten vam mijn beltegoed terwijl ik niet heb gebeld?

 

Beste antwoord door Ashley

Hi @Erna Menge,

Bedankt voor je bericht. 

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en zie dat het gaat om verschillende telefoontjes over de hele maand juni. Gesprekken worden per hele minuut naar boven afgerond. Hierdoor is er nu een totaal van 5 minuten van je bel bundel verbruikt. Je kan het verbruik ook altijd terugvinden in je mijn Simyo onder het kopje ‘verbruik’. 

 

Ik zie dat je nog een topic hebt geopend met dezelfde vraag. Deze is verwijderd. Graag het gesprek in 1 topic houden. 

Groetjes,
Ashley

5 reacties

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • June 26, 2024

Hi @Erna Menge,

Bedankt voor je bericht. 

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en zie dat het gaat om verschillende telefoontjes over de hele maand juni. Gesprekken worden per hele minuut naar boven afgerond. Hierdoor is er nu een totaal van 5 minuten van je bel bundel verbruikt. Je kan het verbruik ook altijd terugvinden in je mijn Simyo onder het kopje ‘verbruik’. 

 

Ik zie dat je nog een topic hebt geopend met dezelfde vraag. Deze is verwijderd. Graag het gesprek in 1 topic houden. 

Groetjes,
Ashley


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • June 26, 2024

Maar ik heb helemaal niet gebeld?


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • June 26, 2024

Hi @Erna Menge,

Bedankt voor je reactie. Ik snap dat je afvraagt waar het verbruik dan vandaan komt.

Het gaat in dit geval om verbruik van doorgeschakelde gesprekken naar je voicemail. Dit herken je aan je eigen 06-nummer wat in het nummer verwerkt is. 

Dit kan je uitzetten door je voicemail uit te zetten. De voicemail kan uitgeschakeld worden door 12339 te bellen of stuur een sms met de tekst “UIT” naar 1233. Vanuit het buitenland kan je de voicemail uitzetten door te bellen naar +316 120 012 339.

Groetjes,
Ashley


Simkaart besteld € 7,50 gelijk opgewaardeerd met € 10 , tegoed van sim kaart weg  hoe kan dat 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 14, 2025

Hoi ​@Kleinkinderen8,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Zojuist heb ik even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat de internetoptie aanstaat op de simkaart en dat er internet verbruik is geweest. Dit is van jouw beltegoed afgehaald. Als je geen internet wilt gebruiken met jouw prepaid simkaart dan kan je deze optie uitschakelen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Internet en bellen. Wij hebben gisteren ook een e-mail verstuurd dat je internet verbruikt zonder internetbundel en dat dit €0,15 per MB kost.

Ik hoor graag of het hiermee lukt!

Groetjes,
Amy