Skip to main content
vanmorgen beltegoed opgewaardeerd van mijn dochter...

maar ze kan niet bellen!

Nu krijgt ze de melding:

"niet aangemeld bij netwerk.. "hoe kan dit??

De telefoon is ook al een keer uitgezet...?
Hoi Zoe11,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is lastig! Ik kan me voorstellen dat ze graag bereikbaar wil zijn. Vooral nu ze net weer nieuw beltegoed heeft ;)



In het systeem zie ik terug dat de opwaardering netjes gedaan is. Haar simkaart is hierna ook weer aangemeld bij het netwerk. Ik heb dit voor de zekerheid opnieuw gedaan. Dit is als het ware een reset op het netwerk. Kun je haar telefoon uit- en aanzetten? Natuurlijk hoor ik graag of dit geholpen heeft. Houd je mij op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Later ging de telefoon het weer doen ineens... gelukkig...



In ieder geval bedankt!!



Groetjes Anke
Dat is goed nieuws Anke 🙂 Graag gedaan natuurlijk. Gelukkig is het probleem ondertussen opgelost. Als je nog meer vragen hebt, stel ze dan gerust.



Groetjes,

Angela
het lukt absoluut niet om te kunnen bellen smsen. Telefoon is net opgwaardeerd maar krijg ik als bericht niet aangemeld bij netwerk. Telefoon uitgezet en opnieuw opgestart maar het probleem blijft.

graag snel een antwoord. bedankt
Hoi Lionel,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat onhandig dat je geen connectie met het netwerk kunt maken nadat je hebt opgewaardeerd!



In het systeem staat alles goed en zou er dus niets aan het handje moeten zijn. Voor de zekerheid heb ik een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Hiermee wordt je als het ware opnieuw aangemeld op het netwerk. Zou je jouw telefoon uit willen zetten en na 10 minuten opnieuw willen opstarten? Ik hoor graag van je of het weer werkt!



Is dit niet het geval, dan wil ik je vragen om de simkaart eens te testen in een andere telefoon en een andere goed werkende simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we zien waar het probleem hem precies in zit. Houd je mij op de hoogte?



Groetjes,

Angela
hi Angela



helaas lukt het niet. Hetzelfde bericht : niet aangemeld bij netwerk



gr Lionel
Hoi Lionel,



Wat jammer dat dit niet heeft geholpen. Je zegt dat het niet is gelukt en hetzelfde bericht krijgt. Heb je de Simyo simkaart in een andere telefoon getest 🙂? Dit maak ik niet helemaal op uit je reactie.



Groetjes, Tiury
hoi Tiury



nee ik heb alleen dit telefoon dus ik gebruik alleen deze mobiel.

gr Lionel
Hoi Lionel,



Gezien het feit dat je simkaart helemaal juist is aangemeld bij het netwerk en er geen blokkades meer op staan, wil ik je toch vragen om de simkaart even in een andere telefoon te testen. Misschien kun je deze lenen van iemand anders. Zou kunnen we namelijk achterhalen of het aan jouw telefoon ligt of aan de Simyo simkaart 🙂.



Groetjes, Tiury
hi Tiury



het werkt nu perfect.

bedankt



groet

Lionel
Hoi Lionel,



Dat is goed nieuws! Heel fijn dat je dit nog even laat weten 🙂 We zien het natuurlijk graag als een probleem opgelost is. Heel fijn!



Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten? We helpen je graag verder.



Groetjes,

Angela

Reageer