.

Beantwoord

Beltegoed halen met abonnement

  • 4 April 2013
  • 6 reacties
  • 604 Bekeken

Badge
Is het mogelijk om beltegoed te kopen als ik een abonnement heb?
Omdat ik morgen naar Duitsland gaa en wel gewoon wil smsen.
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 14:20

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Nee je kunt niet iets bijkopen. Alleen per maand wijzigen.

Wanneer je belt naar het buitenland of een sms stuurt naar een buitenlands telefoonnummer dit apart wordt berekend.
Je bundel is voor het bellen naar Nederlandse vaste en mobiele telefoonnummers. Op de website staat dit vermeld
Ook de tarieven kun je op de site terug vinden.
Badge
Nee je kunt niet iets bijkopen. Alleen per maand wijzigen.

Wanneer je belt naar het buitenland of een sms stuurt naar een buitenlands telefoonnummer dit apart wordt berekend.
Je bundel is voor het bellen naar Nederlandse vaste en mobiele telefoonnummers. Op de website staat dit vermeld
Ook de tarieven kun je op de site terug vinden.


Als ik morgen dus bijv. 10 smsjes stuur dan komt er 1,10 bij mijn factuur?
Reputatie 3
Badge +9
Ja klopt helemaal.
Reputatie 5
Badge +10
Als ik morgen dus bijv. 10 smsjes stuur dan komt er 1,10 bij mijn factuur?

Hoi Rick2398,

De kosten voor het versturen van sms berichten zijn afhankelijk van het land waar je je bevindt en waarnaar je een sms bericht stuurt.

Op deze pagina vind je de buitenland tarieven welke voor jouw aansluiting van toepassing zijn.

10 keer een sms versturen kosten in ieder geval meer dan 1,10 (ongeacht vanuit welk land je de sms stuurt en waarheen).

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +9
Kan zijn dat ik het niet goed zie, maar vanuit zone 1 (Duitsland) naar Nederland is toch €0,11 per sms?Tarieven voor sms'en vanuit de verschillende zonessms versturen vanuit:

Zone 1 € 0,11
Zone 2 € 0,51
Zone 3 € 0,51
Zone 4 € 0,51
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Martijn,

Als je met je Simyo abonnement vanuit Duitsland een sms-bericht wilt verzenden naar Nederland kost dit inderdaad €0,11 per bericht.

Groetjes,

Manisha

Reageer