.

Beantwoord

belminuten kwijt terwijl er niet opgenomen wordt

  • 2 December 2013
  • 3 reacties
  • 580 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Dit is heel apart!!! Ik ben belminuten kwijt geraakt  terwijl de ander niet eens heeft opgenomen. Dit noem ik diefstal!!
het gaat van de datum 1-12-13  1x over 5sec. geprobeerd. en  1x over 8sec.

Hoe kun je dan in godsnaam 2 belminuten kwijt zijn.
icon

Beste antwoord door Natascha 3 December 2013, 18:59

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Hallo sava, belminuten worden alleen afgeschreven/in rekening gebracht bij een verbinding die daadwerkelijk tot stand is gebracht. Is er geen verbinding? Dan worden er geen belminuten afgeschreven.

Echter, let op, als je een voicemail tekst hoort dan is er wél een verbinding! Dan heb je dus de 'andere kant' niet daadwerkelijk gesproken, maar is er wel een verbinding tot stand gebracht, want je hebt de voicemailtekst te horen gekregen.

Ik acht de kans groot dat je beide keren te laat de verbinding hebt verbroken en je de voicemail te horen hebt gekregen.
Reputatie 3
Badge +9
Ik meende zelfs dat als je op de verbreek knop drukt dat er ook een verbinding wordt geregistreerd.
Omdat ik dit niet zeker weet zou ik dit graag bevestigd hebben van een moderator. Thanx!
Badge +6
Dit is heel apart!!! Ik ben belminuten kwijt geraakt  terwijl de ander niet eens heeft opgenomen. Dit noem ik diefstal!!
het gaat van de datum 1-12-13  1x over 5sec. geprobeerd. en  1x over 8sec.

Hoe kun je dan in godsnaam 2 belminuten kwijt zijn.


Hoi Sava,

Welkom op het forum!
Wij kunnen alleen verbruik registeren wanneer er daadwerkelijk verbinding heeft plaats gevonden. Al je verbruik wordt door je simkaart doorgegeven aan het netwerk en dat registeren wij op het netwerk. Wanneer er een gesprek van 8 seconden is geregistreerd dan is er wel verbinding geweest. Het kan zijn dat je de voicemail van iemand hoorde.

Ik heb het even uitgezocht en wat Martijn® zegt klopt. Wanneer je iemand belt, diegene drukt je weg en je komt in de voicemail van die persoon dan is er verbinding. Bel je iemand, diegene drukt je weg en diegene heeft geen voicemail dan is er geen verbinding en zullen er geen belminuten in rekening worden gebracht.

@ RicoK en Martijn® bedankt voor het meedenken.

Reageer