Skip to main content
Waarom kunnen de niet gebruikte minuten mee naar de volgende maand?
Dan had ik er inmiddels meer dan 10.000.

Zit er dus niet in helaas.



Maar misschien komt dat ooit nog.
Hoi duimelijntje, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Bellen. Op deze manier kunnen andere forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden. Wat een leuke naam heb je trouwens 😮



Het klopt dat je inderdaad je overgebleven belminuten niet kan meenemen naar de volgende maand. Onze abonnementen zitten zo niet in elkaar. Je bundels lopen altijd van de eerste tot en met de laatste van de maand. Stel dat je te weinig of teveel belminuten hebt, dan kun je altijd je bundels wijzigen. Heel handig voor het geval dat je belbundel eigenlijk te hoog is 😉 Wijzigen gaat via Mijn Simyo.



Hebben we je vraag beantwoord?



@koorelle; bedankt voor je reactie 😮

Reageer