Na de mutatie van mijn nummer van BEN naar Simyo heb ik continu het probleem dat bellers (als ik niet op tijd opneem) na een keer of 4-5 overgaan te horen krijgen dat het nummer niet in gebruik is. Als het toestel uit staat krijgt de beller dit zelfs meteen te horen, waardoor men denkt dat het nummer niet juist is. De mutatie van het nummer is wel goed gegaan: ik kan zelf gewoon bellen en sms-en en als ik op tijd opneem gaat het ook goed. Als ik voicemail activeer krijgt de beller geen voicemail te horen. Als ik voicemail uitschakel krijgt de beller ook de ‘niet in gebruik’-melding. Alle doorschakelingen zijn gedeactiveerd (##002#), de simkaart is al een keer omgewisseld, de nieuwe simkaart ook al een keer door Simyo op afstand gereset, simkaart in 3 verschillende toestellen uitgetest, niets maar dan ook niets helpt. Ook nog contact gehad met oude provider BEN, die kon zien dat de mutatie en het nummerbehoud goed waren verlopen. Meerdere telefoontjes en berichtjes met Simyo hebben nog steeds niet tot een oplossing geleid. Het laatste advies dat ik kreeg was om maar een ander telefoonnummer te nemen, maar dat wil ik absoluut niet! Ik zit echt met mijn handen in het haar en zou toch graag op korte termijn een oplossing zien van Simyo...
Beste antwoord door Amy
Bekijk originele reactie