Skip to main content

.

Beste forumleden,

Vanaf eind mei ben ik klant bij Simyo en vanaf het moment dat ik mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon stopte werkt bellen via wifi niet meer. Ik heb hierover verschillende keren contact gehad met de klantenservice. Die zijn erg behulpzaam maar kunnen mij niet verder helpen. Ik heb een nieuwe simkaart gekregen en mijn simkaart is gereset maar zonder resultaat. In mijn huis heb ik geen/nauwelijks telefoonsignaal en ik ben afhankelijk van bellen via wifi. Nu moet ik op straat gaan staan als ik wil bellen. Ook komen smsjes met bijvoorbeeld inlogcodes voor de bank niet binnen.

Wat verdere info:
- Ik heb een Xiaomi Poco X3 pro.

- Ik heb telefoon en router al 10x gereset
- Hiervoor was ik klant bij Hollands Nieuwe. Daar werkte bellen via wifi perfect.
- Van mijn werk heb ik een IPhone met een simkaart van Vodafone. Daarmee werkt bellen via wifi prima.
- Ik heb de simkaart van mijn werk (Vodafone) in mijn telefoon gestopt. Dan werkt bellen via wifi wel.
- Ik heb de Simyo-simkaart in mijn werktelefoon (IPhone) gestopt en dan werkt bellen via wifi ook niet.

Is er iemand hier die misschien een idee of oplossing hiervoor heeft dat het wel werkt?

Hallo @Piet123 , zie onderstaande link voor aanvullende info:

https://www.simyo.nl/klantenservice/netwerk/volte-4g-bellen


Hallo @Piet123 , zie onderstaande link voor aanvullende info:

https://www.simyo.nl/klantenservice/netwerk/volte-4g-bellen

Die heb ik inderdaad gelezen en de stappen doorlopen maar bellen via wifi werkt nog niet.


Hoi @Piet123

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt, ik kan mij voorstellen dat dit enorm frustrerend kan zijn. Alle informatie die je hebt aangeleverd in jouw topic zal ik meenemen naar onze Netwerk Specialisten. Zodra ik een terugkoppeling heb, zal ik dit met je delen. Hopelijk kunnen zij achterhalen wat er precies aan de hand is en met een oplossing komen.

Groetjes,
Seren


Reageer