Skip to main content

Excuses voor de zoveelste vraag over VoWiFi.

Ik ben sinds kort overgestapt naar Simyo oa vanwege de ondersteuning voor VoWiFi. Ik heb een Honor Magic 5 Pro die deze functie ook ondersteunt. Maar de combinatie Simyo + Magic 5 Pro lijkt helaas geen VoWiFi te ondersteunen! Ik heb navraag gedaan bij Honor, die geven aan dat VoWiFi op mijn mobiel alleen ondersteund wordt icm Vodafone. 

Kruistest: Ik heb mijn Simyo simkaart in mijn oude Honor 20 pro gestopt, en vrijwel direct verschijnt het VoWiFi symbool. Ik heb helaas geen Vodafone simkaart. 

Mijn vraag: is er toch geen oplossing mogelijk om via Simyo te VoWiFi bellen? Ik heb thuis geen bereik en mis dus vaak (belangrijke) telefoontjes. Is het niet mogelijk om toch een Simyo/KPN VoWiFi protocol oid in te stellen op de Honor? Alvast dank.

Hi @Said_el_B,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Wat jammer om te horen dat je geen gebruik kunt maken van VoWiFi via Simyo op je telefoon. Ik heb hier zojuist navraag over gedaan, maar helaas hebben wij hier momenteel geen oplossing voor. Het is niet mogelijk om met je Honor Magic 5 pro gebruik te kunnen maken van VoWiFi bij Simyo en ik vermoed ook dat dit niet op korte termijn zal veranderen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer