.

Beantwoord

bellen of smssen niet toegestaan

  • 2 December 2013
  • 3 reacties
  • 372 Bekeken

Hallo,

Ik kan niet meer bellen of gebeld worden. De afgelopen twee dagen lukte bellen en smssen nog af en toe, maar sinds vanmiddag krijg ik steeds de melding "niet toegestaan" en "fout". Ik heb de simkaart er al een paar keer uit gehaald, maar dat lost niets op. Wat nu?
Vriendelijk groet,

Dewi
icon

Beste antwoord door Natascha 3 December 2013, 15:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hallo,

Ik kan niet meer bellen of gebeld worden. De afgelopen twee dagen lukte bellen en smssen nog af en toe, maar sinds vanmiddag krijg ik steeds de melding "niet toegestaan" en "fout". Ik heb de simkaart er al een paar keer uit gehaald, maar dat lost niets op. Wat nu?
Vriendelijk groet,

Dewi


Hoi Dewi05,

Welkom op het forum!
Dat is vervelend dat je geen gebruik kon maken van je aansluiting. Ik heb in het systeem gezien dat er verbruik is geregistreerd op je aansluiting. Klopt het dat je weer gebruik kunt maken van je aansluiting?
Hallo Natascha,

Vandaag lukt het heel af en toe om te bellen of een smsje te sturen, maar de meeste pogingen mislukken.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Dewi05,

Zou je je simkaart eens in een andere telefoon kunnen doen en proberen te bellen en sms'en? Als je die meldingen dan niet krijgt, zal het een probleem met je telefoon zijn :(
Als je deze problemen dan nog steeds ervaart, zul je op Mijn Simyo een vervangende moeten bestellen. Dit kan op het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' en kost gelukkig maar €5.

Reageer