.

Beantwoord

Bellen naar 0909 nummers


Waarom kan ik geen 0909 nummers bellen met mijn prepaid telefoonnummer.
icon

Beste antwoord door Natascha 8 May 2013, 15:04

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge +1
Dit heeft simyo geblokkeerd
Reputatie 7
Badge +9
En ja, daarover zou je kunnen discussiëren...:eek:
Badge +1
Is al zo vaak gedaan die discussie persoonlijk vind ik het prima zo
Nou ik dus niet, ik bepaal zelf wie en wat ik bel, dus ik heb bij deze mijn simyo ook gelijk opgezegd, wie zijn hun dan wel niet om te bepalen wie ik wel en niet kan bellen, 0909 nummers zijn niet alleen maar sex en spelletjes he, soms kan het ook iets belangrijks zijn.
Badge +6
Nou ik dus niet, ik bepaal zelf wie en wat ik bel, dus ik heb bij deze mijn simyo ook gelijk opgezegd, wie zijn hun dan wel niet om te bepalen wie ik wel en niet kan bellen, 0909 nummers zijn niet alleen maar sex en spelletjes he, soms kan het ook iets belangrijks zijn.

Hoi Birgitte,

Simyo heeft het bellen naar 0909 en 0906 nummers geblokkeerd omdat het fraude gevoelige telefoonnummers zijn.
Door te bellen naar dit soort nummers kunnen de kosten behoorlijk op lopen en daar willen we de klant voor beschermen.

@ Erickiel & De Leon bedankt voor het meedenken.
Ja, maar ik moet nu net een bedrijf bellen wat zo'n nummer heeft, tegenwoordig hebben ook heel veel betrouwbare bedrijven zo'n nummer, waaronder mijn ziektekosten verzekering, en die moet ik toch echt gewoon kunnen bereiken, dus of simyo moet deze nummers gewoon vrij geven, en anders stap ik toch echt over op een andere provider zodra mijn bel te goed op is.
Reputatie 3
Badge +9
Ik ben het 100% eens met je Brigitte.
Badge +6
Ja, maar ik moet nu net een bedrijf bellen wat zo'n nummer heeft, tegenwoordig hebben ook heel veel betrouwbare bedrijven zo'n nummer, waaronder mijn ziektekosten verzekering, en die moet ik toch echt gewoon kunnen bereiken, dus of simyo moet deze nummers gewoon vrij geven, en anders stap ik toch echt over op een andere provider zodra mijn bel te goed op is.

Hoi Birgitte,

Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is. We hebben dit soort telefoonnummers in z'n algemeen geblokkeerd.
We kunnen helaas niet per 0909 of 0906 nummer nagaan aan wat voor dienst of bedrijf deze gekoppeld is.
Daarom horen jullie ook aan de mensen zelf over te laten of ze dit soort nummer geblokeerd willen hebben, ik geloof dat we oud en wijs genoeg zijn om hier zelf over te kunnen beslissen.
Badge +8
Daarom horen jullie ook aan de mensen zelf over te laten of ze dit soort nummer geblokeerd willen hebben, ik geloof dat we oud en wijs genoeg zijn om hier zelf over te kunnen beslissen.

Hoi Birgitte,

Uiteraard ben je vrij om te kiezen welke nummers je bellen wilt. Maar bij Simyo heb je de mogelijkheid om dit soort nummers te bellen helaas niet. Er zijn ook geen plannen om dit te veranderen.

Groetjes,

Charlene
Dan denk ik dat dat simyo aardig wat klanten gaat kosten.

Reageer