Skip to main content
Ik heb een prepaid simkaart van jullie, vandaag met de post binnen gekomen. Kan ik deze al gebruiken voordat het nummerbehoudsproces van mijn oude nummer bij hollandsnieuwe rond is of activeer ik dan definitief dit 'tijdelijke' nummer?



Oftewel: kan ik tijdelijk bellen met dit tijdelijke nummer en dan later nog overstappen naar mijn oude nummer?
Hoi Ingepersoon, welkom op het Simyo forum!



Het handige van prepaid is dat er geen bundels geactiveerd hoeven te worden en je dus ook geen buitenbundel tarief hebt.

Je kunt dus direct bellen met je tijdelijke nummer :)



Ik zie trouwens dat je tijdens je bestelling hebt aangegeven dat je je simkaartnummer niet bij de hand had om nummerbehoud aan te vragen. Je kunt dit als nog doen als je inlogt op Mijn Simyo.
Super fijn! Dankjewel!
Geen dank 😮
Hoe zit dat als je een prepaid kaart aanvraagt bij simyo met nummerbehoud per november.

Kun je dan al bellen met het tijdelijke nummer ook wanneer je er een inteRnetbundel aanhangt?en gaat dan wel de nummerportering in op de gevraagde datum?
Hoi Fransdob,



In de eerste plaats kun je niet een nieuwe prepaid simkaart bestellen en nummerbehoud aanvragen voor november.

Je kunt op z'n vroegst 60 dagen van te voren nummerbehoud aanvragen, dus houd daar even rekening mee.

Wanneer je dan uiteindelijk je prepaid simkaart hebt besteld met nummerbehoud, dan kun je prima alvast een internetbundel aanzetten.



Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord voor je?

Reageer