Skip to main content
Ik heb sinds kort een INew V3 en ik kan nu niet meer bellen; d.w.z. dat bij de gebelde de telefoon wel overgaat, maar ik hoor op de telefoon niets. Ik kan ook mijn voicemail niet bereiken. Ik kan wel gebeld worden. Ik heb de simkaart in een ander toestel geplaatst en daar werkte hij wel. Ik kon ook mijn voicemail bereiken. Ik heb op vakantie een simkaart van een plaatselijke provider geinstalleerd en die werkte naar behoren. Kan iemand mij helpen?
Hoi Indo57, welkom op het Simyo forum!



Ik heb dit topic met je vraag verplaatst naar het forumonderdeel Bellen. Zoals je in de originele titel al aangaf past het daar het beste tussen.



Best prima mobieltje, die iNew V3 😉 Tenminste, als je zo de specificaties doorneemt.

Het klinkt een beetje alsof in elk geval het speakertje misschien wel stuk is.

Is er een Nederlandse leverancier of importeur waarbij je terecht kunt voor fabrieksgarantie?
Hallo Ernst,



Ik heb de luidspreker getest en daar is niets mis mee. Ik twijfel tussen een defect aan het toestel of een probleem met Simyo. In IJsland kon ik namelijk goed bellen met een simkaart van Siminn en zelfs mijn voicemail afluisteren.
Hallo Indo57.



Ik wil me eigenlijk niet inmengen, maar ik krijg de indruk dat je simyo kaart in combinatie met je telefoon niet goed werkt.

Anders gezegd je sim lijkt me in orde evenals je telefoon, maar tesamen lijken ze niet goed te werken...



Groet,

Friesian
Beste Friesian,



Oke, maar maak ik dan gebruik van de garantie van de leverancier van mijn toestel of van Simyo?
Ik spreek niet namens Simyo, maar het lijkt me dat een vervangende simkaart van Simyo het proberen waard is. Is je huidige simkaart misschien al wat ouder?
Zorg er wel voor dat je een backup van je contacten hebt...........



Groet,

Friesian
Beste Scotsman,



Gedaan, maar zelfde resultaat.
Of dit bij jou speelt weet ik niet.

Maar een kennis van mij is ooit voor zaken naar Japan geweest, zijn mobiele telefoon en simkaart werkten niet op het daar actieve netwerk.

Kocht dus een toestel met sim dat daar wel werkte.

Misschien dat dit ook een rol speelt op enigszins vergelijkbare wijze.



Groet,

Friesian
Beste Friesian,



Mijn toestel is hier aangeschaft en ik kan wel gebeld worden, maar kan zelf niet bellen d.w.z. De telefoon gaat bij de gebelde gaat over en kan mij wel horen, maar ik hoor niets. Ik hoor het toestel ook niet overgaan. Mijn toestel trilt alleen kortstondig.
Hallo Indo57.



Zou het met instellingen niet werken of reparatie dan heb ik er maar 1 woord voor merkwaardig.

Bij mijn exemplaar is het zo dat wanneer de telefoon overgaat, ik volume o.a. kan regelen met een toets aan de linkerzijkant.



Ik heb op de site van Inew zitten kijken maar wat betreft support staat er niet echt veel.

Maar je zou eens contact met hen op kunnen nemen of waar je hem gekocht hebt.

Misschien dat dit jou al een beetje helpt.   



http://www.inewmobile.com/contacts/



Groet,

Friesian
Beste Mensen,



Ik stond op het punt om het toestel terug te sturen en had daarvoor het toestel gerest. Daarna toch nog 1X geprobeerd of het bellen nu wel zou lukken en jawel..... hij werkt weer. Iedereen bedankt voor zijn bijdrage,



houdoe, indo57.
Hoi Indo57,



Wat super dat je het zelf hebt opgelost! Dat scheelt toch een tijd wachten en je telefoon kwijt zijn 🙂 Ik denk dat iedereen hier zijn best heeft gedaan om je te helpen, dus ook van mijn kant een heel groot compliment!



We zien je graag weer terug op het Simyo forum!

Reageer