Skip to main content
bij het plaatsen van mijn simkaart in de tablet wordt deze wel herkend,maar krijg een melding geen netwerk beschikbaar.

gebruik de juiste pincode.wat doe ik fout,

gr.jan.
Hoi jan den uijl, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vreemd dat je simkaart niet werkt in je tablet. Heb je dit ook als je de tablet met simkaart een keer helemaal uitzet en opnieuw opstart? Helpt dit niet, controleer dan of er bij netwerkinstellingen de optie staat 'Netwerk selecteren' en zet 'm dan vervolgens op 'Automatische netwerkselectie'.



Wil dit ook niet werken, ontvang ik graag het type tablet dat je gebruikt, zodat ik kan kijken of ik nog meer ideeën voor je heb.



Groetjes, Tiury
Hoi jan den uijl, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vreemd dat je simkaart niet werkt in je tablet. Heb je dit ook als je de tablet met simkaart een keer helemaal uitzet en opnieuw opstart? Helpt dit niet, controleer dan of er bij netwerkinstellingen de optie staat 'Netwerk selecteren' en zet 'm dan vervolgens op 'Automatische netwerkselectie'.



Wil dit ook niet werken, ontvang ik graag het type tablet dat je gebruikt, zodat ik kan kijken of ik nog meer ideeën voor je heb.



Groetjes, Tiury


Tiury,

bedankt voor je reactie,ga het proberen je hoort van me.

gr.jan,

ps.het is een 7 inch tablet van chinese makelij.

het merk is.ALLDAYMALL.
Hoi jan den uijl, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vreemd dat je simkaart niet werkt in je tablet. Heb je dit ook als je de tablet met simkaart een keer helemaal uitzet en opnieuw opstart? Helpt dit niet, controleer dan of er bij netwerkinstellingen de optie staat 'Netwerk selecteren' en zet 'm dan vervolgens op 'Automatische netwerkselectie'.



Wil dit ook niet werken, ontvang ik graag het type tablet dat je gebruikt, zodat ik kan kijken of ik nog meer ideeën voor je heb.



Groetjes, Tiury


Tiury,

bedankt voor je reactie,ga het proberen je hoort van me.

gr.jan,

ps.het is een 7 inch tablet van chinese makelij.

het merk is.ALLDAYMALL.


tiury,heb alles uitgeprobeerd maar het is me niet gelukt,de netwerken die ik te zien krijg gaan over huawei,en een melding tot er iets fout is gegaan.ik denk tot het alleen maar in china lukt.bij automatisch aanmelden krijg ik het bericht tot ik geregistreerd ben.maar goed we zien wel,jij in ieder geval bedankt.

jan.
Hoi jan den uijl,



In alle oprechtheid ben ik een beetje bang dat het al mis gaan bij het merk zelf.

Verkooppunten in Europa heb ik zo snel niet kunnen vinden en waar het wel te koop is, de V.S., zitten op andere frequenties dan de rest van de wereld.



Verder ben ik niet bekend met het merk, maar misschien kan iemand bij een telefoonwinkel je iets verder helpen?
ernst,

bedankt voor je reactie,maar goed we zien verder wel.

gr.jan.
Graag gedaan, jan den uijl!

Reageer