.

Beantwoord

bellen en smsen

  • 10 February 2013
  • 5 reacties
  • 294 Bekeken

Hallo,

mijn dochter kan met haar telefoon niet  bellen of smsen,ook niet ontvangen,
soms heel sporadisch maar daar heeft ze de telefoon niet voor,
wat kan ik hier aan doen,
gr Paul
icon

Beste antwoord door Wayne 11 February 2013, 15:01

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum femke1,

Ik heb jouw aansluiting opnieuw op het netwerk gezet. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of het probleem verholpen is?
hallo,
we hebben het geprobeerd met uit en aan zetten maar het bellen en smsen gaat nog steeds niet,
we hopen dat dit opgelost kan worden anders overwegen wij een andere provider te gaan kiezen,

vr gr Paul
Reputatie 5
Badge +10
Hoi femke1,

Kan je aangeven wat voor melding je krijgt wanneer je probeert te bellen/sms-en? Ook ben ik benieuwd of je op het moment dat je belt connectie hebt met het KPN netwerk.

Ervaar je dit op iedere locatie of op een bepaalde plek? Indien je het op een bepaalde plek ervaart, wil ik je vragen om de postcode van deze plek door te geven.

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,

de telefoon geeft aan dat er geen mobiel netwerk beschikbaar is,dit is ongeveer overal,héél soms is er een plekje waar ze wel kan bellen of smsen,
gr paul
Reputatie 5
Badge +10
Hoi femke1,

Netwerktechnisch staat alles goed in ons systeem. Ik ben benieuwd of je hetzelfde ervaart wanneer je de simkaart in een ander toestel plaatst. Op die manier kun je achterhalen of het wordt veroorzaakt door het toestel of door de simkaart.

Kan je even laten weten wat je bevindingen dan zijn?

Groetjes,

Alex

Reageer