.

Beantwoord

Bellen en sms lukken niet meer

  • 1 September 2012
  • 8 reacties
  • 713 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Sinds 2 dagen lukt het niet meer om te bellen en te sms. ik heb een abonnement bij Simyo.
De melding is steeds geen mobiel netwerk beschikbaar. Wat kan ik doen?
Wifi werkt wel gewoon thuis en op mijn werk
icon

Beste antwoord door Wayne 4 September 2012, 13:09

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Ann,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik van jouw aansluiting kunnen maken. Zou je even kunnen laten weten of het probleem opgelost is?
Welkom op het forum Ann, Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik van jouw aansluiting kunnen maken. Zou je even kunnen laten weten of het probleem opgelost is?


Klopt. Ik heb de telefoon uitgeschakeld en opnieuw aangezet. Nu doet alles het weer en ben ik weer bereikbaar.
Bedankt
Groet Ann
Sinds 4 dagen kan ik niet bellen en ook niet kan gebeld worden. Mijn simkaart is geblokeerd en als ik bel dan krijg ik te horen '' je aansluiting is om administratie reden buitengebruik gezet en neem contact op met je service provider '' maar als ik jullie wilt breiken lukt het helemaal niet. Ik weet niet wat ik moet doen ?
Badge +6
Sinds 4 dagen kan ik niet bellen en ook niet kan gebeld worden. Mijn simkaart is geblokeerd en als ik bel dan krijg ik te horen '' je aansluiting is om administratie reden buitengebruik gezet en neem contact op met je service provider '' maar als ik jullie wilt breiken lukt het helemaal niet. Ik weet niet wat ik moet doen ?

Beste Atif,

Welkom op het forum!
Ik heb je een privé bericht verstuurd met de reden van afsluiting.
Sinds gisteravond kan ik niet meer bellen en SMS-en of gebeld worden. De klantenservice heeft een te grote wachttijd
Badge +6
Sinds gisteravond kan ik niet meer bellen en SMS-en of gebeld worden. De klantenservice heeft een te grote wachttijd

Beste M.J.M.

Welkom op het forum!
Je aansluiting is niet geblokkeerd op het netwerk. Ik raad je aan om je toestel uit/aan te zetten.
Mocht dit het probleem niet verhelpen dan raad ik je aan je simkaart in een ander simlock vrij toestel te plaatsen om te kijken of het probleem zich blijft voortdoen.
Klopt met een ander toestel ben ik weer bereikbaar.
Sinds gisteravond kan ik niet meer bellen en SMS-en of gebeld worden. De klantenservice heeft een te grote wachttijd

Beste M.J.M.

Welkom op het forum!
Je aansluiting is niet geblokkeerd op het netwerk. Ik raad je aan om je toestel uit/aan te zetten.
Mocht dit het probleem niet verhelpen dan raad ik je aan je simkaart in een ander simlock vrij toestel te plaatsen om te kijken of het probleem zich blijft voortdoen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi M.J.M.

In dat geval zou je de oorzaak moeten zoeken bij het toestel. Ik raad je aan contact op te nemen met de betreffende leverancier.

Groetjes,

Alex

Reageer