Skip to main content
Wordt gehinderd door een vreemd probleem met mijn Galaxy Samsung S2 (i9100) met android 4.1.2 (Jellybean) en een Simyo prepaid.

Bij het merendeel van de door mij gebelde nummers hoor ik geen kiestoon. De telefoon bij de tegenpartij gaat wel over.

Indien opgenomen wordt horen zij mij wel, maar ik hoor de tegenpartij niet.



Indien ik wordt gebeld gaat de telefoon niet over. De tegenpartij krijgt de melding het nummer is in gesprek.

Wel krijg ik de melding dat ik een gemiste oproep heb. Als ik het toestel uit en aan zet en die persoon belt weer heb ik hetzelfde probleem.



De geluidskwaliteit bij het bellen en gebeld worden, indien verbinding wel werkt is gewoon goed.



Het simkaartje is pas vernieuwd en geactiveerd.

Alle netwerkinstellingen staan op automatisch en er zijn geen telefoonnummers of contacten geblokkeerd.

Kan iemand me hier mee helpen?



vriendelijke groet,

Wiel Ties
Hoi Wielties, welkom op het Simyo forum!



Bedankt voor je uitgebreide beschrijving. Als ik het zo doorlees, dan durf ik niet meteen te zeggen waar het aanligt. Ik zie in je gegevens dat er al een nieuwe simkaart is opgestuurd. Het lijkt hierdoor ook meer op een toestelprobleem.



Wil je een tijd een andere simkaart testen in je telefoon? Ik hoor graag of je deze problemen dan ook ondervind.



Geef je het aan ons door?
Bedankt Naomi,

Heb dus reeds zoals beschreven een nieuwe sim kaart in mijn toestel. Toch stel je voor een andere sim kaart te testen.

Ben zeker bereid dat te proberen. Hoe gaan we dan verder?

Groetjes,

Wiel Ties
Hoi Wielties,



Het verstandigst is om even een andere simkaart in jouw telefoon te proberen (kan ook van een andere provider zijn). Daarnaast nog even jouw simkaart in een andere telefoon testen. Dan weet je meteen waar het probleem zit, in de telefoon of in de simkaart.



Laat je het ons weten?



Groetjes, Tiury

Reageer