.

Vraag

Bellen en gebeld worden in Engeland

  • 22 April 2012
  • 1 reactie
  • 552 Bekeken

Badge
Als ik in het buitenland ben zoals: Duitsland, België, Luxemburg en Frankrijk kan ik gewoon bellen en gebeld worden.

Zodra ik in Engeland ben is dit over, ik kan niet meer bellen en ik ben zelf ook niet meer te bereiken. De laatste keer kreeg ik nog wel een berichtje toen ik in de Eurostar zat wat de kosten voor me waren maar daarna stopte alles.

Ik heb als ik naar Londen ga altijd een tegoed van ongeveer 20,- euro wat genoeg moet zijn voor een kort bericht. Ik ga regelematig omdat mijn zoon in Londen woont en binnenkort ga ik met een groep leerlingen naar Londen. Zeker dan is het belangrijk dat ik bereikbaar ben. Wat gaat er fout?

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Betse Havtor,

Welkom op het Simyo forum!
Aangezien je de aansluiting wel in bepaalde landen kunt gebruiken kunnen wij concluderen dat het probleem niet te maken heeft met de instellingen voor bellen in/naar het buiteland. Wij vermoeden dat de simkaart in Engeland niet automatisch verbinding kan maken met een Brits netwerk waardoor je de aansluiting niet kunt gebruiken. Om dit te voorkomen raden wij je aan om handmatig te zoeken naar de beschikbare netwerken en handmatig verbinding te maken met een van deze netwerken als je in Engeland aankomt.

Groetjes,

Manisha

Reageer