Skip to main content
Ik kan niet meer bellen en gebeld worden, ( prepaid ) geeft geen signaal meer!

Internet en whatsapp werkt wel via wifi
Hoi Marjovh,



Welkom op het Simyo Forum.



Oei, wat lastig dat dit allemaal niet gaat! Je hoort netjes gebruik te kunnen maken van je aansluiting.



In het systeem vind ik terug dat je vorige maand nog hebt gebeld. Je nummer is dus niet verlopen gelukkig 🙂 Er staat nog voldoende beltegoed op je simkaart dus je bent ook niet afgesloten door een tegoed onder de €2.



Op dit moment heb ik een reset uitgevoerd op de instellingen van jouw simkaart. Hiermee wordt je als het ware opnieuw aangemeld op het netwerk. Ik hoop dat je hierdoor weer een connectie kunt gaan maken met ons netwerk. Om de reset volledig af te ronden, wil ik je vragen om jouw telefoon uit te zetten en na 10 minuten weer opnieuw op te starten.



Laat je weten of dit geholpen heeft? Zo niet, dan gaan we uiteraard verder zoeken.



Groetjes,

Angela
Hallo Angela

Hij doet het nog steeds niet ( meer dan 20 min ) echt uit gestaan!

Toestel geeft aan dat er geen sim kaart in zit!

Toestel doet ook vreemd sinds zaterdag, kan het ook daar aan liggen?

Groetjes Marjo
Als je simkaart het wel doet in een ander toestel dan weten we dat het probleem in je telefoon zit.
Bedankt voor de hulp! Doet het inderdaad wel in andere telefoon!



Marjo
Dan is het tijd voor een bezoekje aan de telefoonwinkel!
Heb net op toestel terug naar fabrieksinstellingen gedaan!

Hij lijkt nu minder raar te doen!

En anders terug naar winkel!

Nogmaals bedankt voor de service!



Marjo
Hoi Marjovh,



Wat goed om te horen dat een fabrieksreset voldoende was om het probleem op te lossen 🙂! Voor nu natuurlijk graag gedaan namens Angela en mochten wij nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan weten!



Groetjes, Tiury

Reageer