Skip to main content

Kan in België geen verbinding maken met mobiele netwerk One+, ook mijn vrouw NIET Samsung! Instellingen meermaals gecheckt, opnieuw starten raming aan enz... Enz... Wat kan ik nog meer doen

Hallo @TenK misschien handmatig een ander netwerk zoeken dat wèl verbinding maakt?

 


automatisch selecteren uitgezet. 6 verboden netwerken, wel beschikbaar zijn 20600 4g. Proximus 2, 3, 4G en Orange


Oh nee, Orange ook verboden. 


Hallo @TenK probeer dan met 1 van de andere beschikbaren operators verbinding te maken.

Succes.

 


Hoi @TenK,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen netwerkverbinding hebt in België!

Ik zie dat je instellingen in Mijn Simyo goed staan. Belangrijk is dat je de opties mobiele data en dataroaming ook ingeschakeld hebt in je toestel zelf. Via onze Toestelhulp kun je je internet opnieuw instellen.

Ik lees dat het niet lukt om handmatig een netwerk te selecteren. Balen! Ik heb zojuist je simkaart opnieuw laten verbinden met het netwerk. Het is van belang dat je je telefoon nog even voor 10 minuten uitschakelt zodra je dit leest. Daarna kun je opnieuw proberen om handmatig een netwerk te selecteren als dit nog nodig is.

Laat je het nog even weten of dit heeft geholpen?

Bedankt voor je hulp @JanD. 😊

Groetjes,
Roeqajja


Hoi Roeqajja, 

Met hulp van Simyo's Timon is het gelukt. Even 10-15 minuten uitzetten was, denk ik, de truuk.

Dank voor je hulp, 

Groeten 

Hans


Hoi @TenK,

Bedankt voor de update. Goed om te horen dat je weer bereik hebt!

Ik wens je een prettige dag 😊.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer