Skip to main content
Mijn beltegoed voor deze maand is bijna op. Kan ik alleen voor deze maand nog extra belminuten bijkopen?
Je schrijft beltegoed maar zal het niet hebben over het tegoed wat bij prepaid hoort denk ik. Als je door de minuten heen bent van je bel / sms bundel dan kan je niks bijkopen. Blijf je toch door bellen dan betaal je het buiten de bundel tarief.
Hoi groenespecht,



Heb je wel internet in je bundel en heb je nog MB's over dan kan je bellen met je contacten via WhatsApp, Viber, WeChat etc.

Dit is misschien een oplossing tot 1 november, dan krijg je weer nieuwe minuten.
Hoi groenespecht, welkom op het Simyo forum 🙂.



Zo te zien heb je al een antwoord én oplossing/alternatief gekregen van Raytje en franswon 🙂. Je hebt zo te zien ook nog voldoende MB's over voor deze maand, dus bellen via een app is voor jou het goedkoopste alternatief!



Komt het vaker voor dat je te weinig hebt aan je belbundel, dan ben je altijd vrij om deze gratis te wijzigen via Mijn Simyo.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor jullie antwoorden, Raytje en franswon! Jullie zijn een dreamteam samen 😉.
Waarom kan ik tijdens een maand wél data bijkopen? En geen belminuten? Niet iedereen beschikt over Viper of Whatsapp. Althans niet direct. Ik bel al 2 jaar naar tevredenheid binnen mijn bundel. Data moet ik af en toe bijstellen. Dat kan en is helemaal perfect. Maar nu ik deze maand (incidenteel) door mijn belminuten geraakt ben, zou ik op (zeer?) hoge kosten moeten maken. Dat past niet bij Simyo volgens mij...
Er zijn nog andere opties bijvoorbeeld een prepaid sim, dat kan een 3e v.w.b.de buitenbundel kosten schelen.



Zelfs 0.09 / 0.10 eur per minuut.
Goedemorgen. Hartelijk dank voor je reactie. Weet je hoe ik daar (zeer) snel aan kan komen? MVG Michael
Ja, bij simyo duurt dat 3 dagen ongeveer na bestelling.

Kruidvat mobiel is ff naar kruidvat winkel.



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-bestel-ik-een-prepaid-simkaart-8?c=6



Groet,

Friesian
Ja ok. Maar als ik de simkaart nu verwissel met die van bv het Kruidvat, hoe kan ik dan nog bij mijn Simyo MB's voor wat betreft het internetverkeer?
Hoi,



Dat kan alleen met:

2 telefoons of

1 dual-sim telefoon of

1 telefoon met dual-sim adapter.
Bedankt voor de tips. @Simyo, echt jammer dat je tussentijds geen belminuten kunt kopen. Dan probeer je extra winst te maken door je inflexibel op te stellen. Verder vind ik het nogal verdacht dat he nergens duidelijk wordt getoond wat de belkosten buiten de bindel zijn. Doe ervwat aan. Het is een eenvoudige manier om je verder te onderscheiden van je concullega's?
Verder vind ik het nogal verdacht dat he nergens duidelijk wordt getoond wat de belkosten buiten de bindel zijn. Doe ervwat aan.

Een vraag.

Vind je dit onduidelijk? https://www.simyo.nl/tarieven/sim-only
Hoi hoenkamp,



Wat jammer dat je onze tarieven pagina niet helemaal kon vinden. Gelukkig heeft Friesian je al naar de juiste pagina verwezen. Ook heeft hij antwoord gegeven op het feit dat het niet mogelijk is om extra belminuten bij te kopen. Dit is zo te horen een welkome verbetering, nadat wij het nog maar erg kort geleden mogelijk hebben gemaakt om MB's bij te kopen 🙂. Hij staat genoteerd en geplakt op de wall of change.



Voor nu is het alternatief om een tijdelijke prepaid te bestellen de beste optie. Zo spaar je geld uit en kun je gebruiken als je 'm écht nodig hebt 🙂.



Groetjes, Tiury



Bedankt Friesian!
Beste allen,



Goed te horen over de Wall of change. Verbetering begint met de wil om te veranderen. Toch nog even wat tips van een verder tevreden gebruiker.



Het tarievenoverzicht wordt niet zichtbaar aangeboden op de website van Simyo. Waarom eigenlijk niet? Je komt er dus alleen achter wanneer je specifiek op het woord 'tarieven' gaat zoeken in de zoekfunctie. Of door je te melden op het forum en te worden geholpen door Friesian natuurlijk..



Algemene voorwaarden idem dito.



Helemaal mooi zou het zijn als ook Mijn Simyo App inzicht geeft in dit soort zaken.



Voor wat betreft de 31 cent per minuut (belkosten buiten de bundel) heb ik een mooie oplossing gevonden in Viber. Ik hoef dan niet eerst een dual simkaart aan te schaffen of id. Werkt prima, zeker als je veel in Wifi-omgevingen rondhangt. Hoop dat ik snel weer terug kan naar Simyo. Nog elf daagjes wachten..
Hoi hoencamp,



Ik ben blij dat je met Viber een alternatief hebt gevonden voor het buiten de bundel bellen.



Verder bedankt voor de tips!



Het tarievenoverzicht is links onderaan de startpagina van Simyo te vinden. Het zijn wel kleine letters in vergelijking met de andere kopjes zoals Sim Only, Prepaid en Telefoonshop. Daarnaast zegt het al genoeg dat je deze link niet kon vinden. We zullen er naar kijken of dit op een andere plek moet komen te staan en of het lettertype dat gebruikt wordt, juist is. Ditzelfde geldt voor de algemene voorwaarden, deze zijn naast de link voor de tarieven te zien. Het is een goed idee om de voorwaarden en tarieven in de app te vermelden. De tip staat genoteerd 🆒.



Hier kunnen we wat mee!



Groetjes, Caspar

Reageer