Skip to main content
Het moet technisch mogelijk zijn om een bericht te sturen of een blokkade te plaatsen wanneer je je belbundel heb bereikt! Ook overgebleven belminuten moeten m.i mee kunnen naar de volgende maand. Als provider vindt ik persoonlijk dat u ook een zorgplicht heeft naar de gebruikers. Echter begrijp ik ook wel dat het voor Simyo (lees KPN) interessant is dit NIET te doen. Als provider moet u wel eerlijk en open zijn wanneer vragen als deze aan bod komen.
Dank u voor de inbreng. Deze is niet nieuw overigens.;)
Het moet technisch mogelijk zijn om een bericht te sturen of een blokkade te plaatsen wanneer je je belbundel heb bereikt! Ook overgebleven belminuten moeten m.i mee kunnen naar de volgende maand. Als provider vindt ik persoonlijk dat u ook een zorgplicht heeft naar de gebruikers. Echter begrijp ik ook wel dat het voor Simyo (lees KPN) interessant is dit NIET te doen. Als provider moet u wel eerlijk en open zijn wanneer vragen als deze aan bod komen.



Hoi Rob1957,



Welkom op het forum!

Ik snap dat je er klanten zijn die een bel limiet in te stellen of een bericht te ontvangen wanneer je belminuten op zijn.

Helaas is dit helaas technisch niet mogelijk. De abonnementen van Simyo zijn goedkoop doordat het meenemen van belminuten helaas niet mogelijk is. Door dit uit te sluiten kunnen wij de prijzen van onze abonnement zo goedkoop houden.

Reageer